NAIJAPIDGIN HOTSEAT WITH @XPENCY

in #naijapidgin6 years ago (edited)

‪+234 907 134 3182‬ 20180916_073828.jpg
Source WhatsApp

My country people I trowey ogbenga salute for unah o.
How unah dey?

How unah take d hold body for dis we change wae d touch everybody for body so?

E go better na em people d call poor man prayer but anyhow yagayaga we go still d thank baba God.

So today nah Sunday I know say plenty of us go go church so I wish unah well and to my Muslim friends I wish unah well too,
Base on wetin calendar d tell us today nah d start of another new week, another new hustle, another new blessing, as we d ready for the week make we no forget say better thing days dey ahead.

Back to d matter wae we carry come,
Today nah naijapidgin hotseat show and unah know as the show d be!

This show nah one of d show wae be say we d carry one prominent Nigerian steemian come follow us yarn for our hotseat program wae d happen for our discord ch

Sort:  

Ok we i go show for the first time today

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66654.57
ETH 3250.95
USDT 1.00
SBD 4.33