Nieuw op Steemit? Zet je meldingen aan!

in #nld6 years ago

steemitnotificationsbannernl.jpg

Sinds enige dagen zit ik op Steemit. Een van de dingen die ik vervelend vond, is dat je niet automatisch meldingen van stemmen of comments op je bericht ontvangt. Zo jammer als je ze mist! Vooral in het begin, wanneer je je juist zo je best doet om je community op te bouwen. Maar gelukkig zijn er een paar oplossingen.

1. Voor je desktop (Chrome)
Download de Chrome-extensie genaamd steemification (gemaakt door @fleuri) door op de volgende link te klikken:

https://chrome.google.com/webstore/detail/blnmejicejbkcdebiobgfpjhopoahmen

Installeer de extensie (alleen Chrome op het moment)

Je krijgt een pop-up waarin je je gebruikersnaam kunt invoeren en de timer kunt instellen hoe vaak je de extensie wilt bijwerken. Voor mij werkt dit alleen voor mijn desktop. Niet op mijn smartphone.
Meer weten over Steemification? https://plaatjeitititit.com/@fleuri/steemit-notifications-browser-extension-download-now.

2. Voor je desktop (Chrome)
Een andere manier om meldingen te ontvangen vanachter je computer (geldt ook alleen voor Chrome), is om de site-instellingen te wijzigen.

  • Open Chrome en vouw het menu uit helemaal rechtsboven in je browser. Het ziet eruit als drie puntjes onder elkaar.
  • Ga naar Instellingen
  • Klik helemaal onderaan op Geavanceerd.
  • Klik dan op Instellingen voor content en vervolgens op Meldingen. Zoek naar https://steemit.com:443 en sta toe dat je meldingen ontvangt.

3. Voor Android / Apple: de eSteem-app
Download de eSteem-app in de Google Play Store of in de App Store. Je kunt meldingen inschakelen via Instellingen. Zorg ervoor dat je eerst bent ingelogd!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75