My 7th payout from steemeum😊

in #partiko5 years ago (edited)

Seven weeks ago i join the testers of steemeum and i didnt regret it.
It is a cool app that let you mine steem.
The payout is not a big amount yet but it is always better and better.
Really important that the users of the app set up the daily upvote for steemeum posts so our payout will be always better and better😉
Thanks steemeum for this oportunity😊

Posted using Partiko Android

Sort:  

Gyűjtsed :)
Szerintem én is ki fogom próbálni ezt :)

Amúgy van egy hírem, rövid távon rossz, hosszú távon jó :) Készülj fel arra, hogy még egy komolyabb esés jön a steem árfolyamában, az okosok szerint 5-10 centig lemehet. A bitcoin előtt áll még a legmélyebb mélypont, és elég sok elemző egyetért abban, hogy el fogjuk érni a mélyét, és akkor a többi kriptó is esni fog.

Ezzel nincs semmi baj, a piaci ciklus alján vagyunk, és években gondolkodunk, ugyebár :) Szóval kezdd el te is felkészíteni magad a nagy esésre, még ha nem is 100%, hogy bejön, de ne érjen minket felkészületlenül :)

A magicdice cikket megnézted?

Az fasza lesz akkor pffff De mar most is szorakoznak az arfolyammal minden nap nezem es veszik adjak nagyban. Amugy ha annyira lemegy akkor rohadt sokan itt hagyjak a platformot az tuti de viszont be lehet majd vasarolni rendesen ami lehet jo viszont.
Nem neztem. Dobd at. Miert?
Most elegge szet vagyok szorodva.
Vegre volt egy halvany remeny sugar hogy valaki segit hazajutni nekunk erre mi? Megvaltoztattak a torvenyeket.
Az egy dolog hogy csaladtagoknak nem ingyenes mar a vizum de nem is lehet kervenyezni csak ha a magyar csaladtag magyarorszagon van es a csaladtag kulfoldon.
Na most leforditom akkor. Azt akarjak hogy az en lanyom 1ev es 3 honaposan menjen haza magyarba. O kervenyezze hogy az anyjat aki ugye a szigeteken maradt hogy magyarorszagra engedjek. Szerinted? Szet basz az ideg.
A heten megyek a kovettsegre megkerdezni hogy netan nincs-e mas lehetoseg de eddig elegge elutasitoak.
Bezzeg arra van hogy a venezuelai meg mittudom en milyen senkiket beengednek meg itt tisztitjak milliardokbol a manila folyot meg tavat de hogy en a csaladommal hazajussak az sanyi.
Most varok hogy mi lesz de mar van B terv csak lehet az nagyot fog durranni😊

Posted using Partiko Android

Bemásolom akkor ide, amít írtam :)

Amúgy tök jó, hogy neked mindig van b-terved :)

Szóval az előző komment:

Itt egy jó kis cikk, idegesítő lesz, mert arról van benne szó, hogy smt tokenért delegálhatunk :D Kaszinónak. A steem-en.

https://steemit.com/steemit/@magicdice/magic-dice-v1-3-the-magic-token-earn-dividends-by-playing-dice

Említettem már, hogy fent vagyok egy másik oldalon is, ami történetesen eos alapú, így sok eos cikk van ott, és az eos rendszerben sok az online kaszinó, ahol a helyi token részesedét ad a bevételből.
Nos, napi több millió dolláros forgalmat bonyolítanak azok a kaszinók (megnéztem a dapp statisztikákat), és a steemen több ember van, mint az eoson.

El kéne ezen gondolkodnunk, nem? Ezen is :D Én már nem bírom sp-vel :D

Na jo azt hiszem a maradek 50 sp is jon vissza a hunttol😂 Elvegre mar most 1 het alatt tobbet csinaltam mint amugy 5 honap alatt😂
Amugy en mar probaltam ezt a katekot😂
kaptam is 60 vagy 70 tokent😁
De mindjart elvileg 15 percen belul jon vissza 210 sp abbol megy is ezeknek rogton csak meg nem tudom mennyi😊

Posted using Partiko Android

Én a tipus delegációmat fogom visszanyesni. Hosszú távon remélem megéri :) Aztán megvárom az esést, és veszek még egy pici steem-et, 10-20k forintért, annyit ki tudok köhögni most.

Nekem ejfel elott jott vissza 210 sp a hunttol mar ment is 200 nekik😂 meg vissza hivtam a maradek 50et is az is megy majd😂

Posted using Partiko Android

Kaszinócoin :D
egy-két év múlva elmondhatjuk, hogy saját részesedésünk van egy online kaszinóban, akkora nagy királyok vagyunk :D

mondjuk nagyon nyomjak masok. Tegnap en is jatszottam egy picit de csak nagyon kicsibe. Osszejott 200 toke. De lattam valakik durvan nyomjak 50 steemekert. Azok szerinted csak a jatekkal szarra keresik magukat😂

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87