####Redmi note5 pro whyred dead fix####

in #partiko6 years ago

####Redmi note5 pro whyred dead fix####

ေအာက္က kb သာသာ ဖိုင္ေလးကိုေဒါင္းပါ firewareထဲက firehoseကိုအျပင္ထုတ္ျပီး firmwareထဲထည့္ျပီး mi flash နဲ႔ ကစ္လိုက္ပါ

redmi 6x
mi max3
mi pad4
လုပ္ပံုလုပ္နည္းအတူတူပါပဲ ဖိုက္ေလးသာကြဲသြားတာပါ
no password
We love serassofot

####Redmi note5 pro whyred dead fix####

ေအာက္က kb သာသာ ဖိုင္ေလးကိုေဒါင္းပါ firewareထဲက firehoseကိုအျပင္ထုတ္ျပီး firmwareထဲထည့္ျပီး mi flash နဲ႔ ကစ္လိုက္ပါ
tageမိတဲ့အတြက္ sorry ပါ

redmi 6x
mi max3
mi pad4
redmi 2s or y2
လုပ္ပံုလုပ္နည္းအတူတူပါပဲ ဖိုက္ေလးသာကြဲသြားတာပါ
no password
We live serassoft

https://www.mediafire.com/download/s07vxo7be1crtsd




Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87