Joyful moments of children . Paper Show .

in #people6 years ago

Çocukların neşeli anları . Kağıt Shov . 

Dün Çoçuk yuvasında partı vardı . Bende bu partıye davet edildim . Çoçuklarla zaman geçirmey zevkli bir iş olsada  bi okadarda zor . 

5 Saatlik partide çocuklar çok  eğlendi ve beni bi okardar yordular. Bu benim Çoçuk yuvasında ilk fotoraf çekimim idi . Bende hem eyledim hemde bol bol fotoğraf çekdim . 

Çoçukların en çok eylendiyi hoşlarına giden şeh Kağıt şohv oldu . 


![IMG_6951.JPG]() ![IMG_6950.JPG]() ![IMG_6977.JPG]() ![IMG_6925.JPG]() ![IMG_6924.JPG]()
Sort:  

23 nisanı geç kutlamış gibi gözüküyorlar. çocuklar hayatın deşarjı, rahatlaması. tüm steslerin düşmanı.

Bu cocuklar bahceyi bitirip okula gidecekler insAllah. O yuzden öyretmenleri onlara bi organizasyon yapmış)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12