Foto's uit de oude doos.

in #photo5 years ago (edited)


Enkele foto's van de jonge Felix... Een echte "wittekop" (stond toen al voor een synoniem van deugniet)
1oud3_resultaat.jpg


2oud1_resultaat.jpg


3oud_resultaat.jpg


4oud2_resultaat.jpg


5oud4_resultaat.jpg



Zo'n doos met oude foto's is toch wel leuk. Hebben jullie nog zulke "echte" foto's van jullie jeugdjaren?
Laat ze niet zomaar opgesloten in een kast maar toon ze hier.
Titelafbeelding van analogicus via Pixabay


Bent u ook Nederlandstalig? Kom dan gerust even een babbeltje maken op ons Alldutch discord kanaal, van harte welkom.



alldutchnew.gif

Sort:  

Leuk man, ik moest ook van mijn moeder in de jaren 60 naar een kapper en die knipte dan net zo'n scheve pony bij me.
Waarschijnlijk was het de bedoeling dat je je haar dan in een scheiding kamde begrijp ik nu, maar dat vertelde niemand erbij.

Als kind kon het me geloof ik allemaal niet schelen.

Als je nu die foto's van toen ziet, heeft het allemaal wel iets heel vertederends!

Toen was iedereen ook tevreden met die eenvoud. Als je geluk had kreeg je een (goedkope) horloge op je 12de, nu lopen ze al vanaf hun 7 met een heuse smartphone, hebben een eigen PC en/of tablet, gaan elk jaar minstens 2X naar een pretpark + op reis, en elk seizoen andere (merk)kleding, bovendien worden de meesten dagelijks met de wagen voor de schoolpoort netjes afgezet... (en nog niet tevreden)

tja, the good old days / de jeugd van tegenwoordig....

Maar goed, de cultuur verandert gewoon de hele tijd, dat is een trein die niet te stoppen is, net als de verandering van klimaat.

Daar doen we als mens weinig aan en dan: misschien maar gelukkig; als alles altijd hetzelfde zou blijven....

Nu heb je wel veel mensen die allerlei ingewikkelde cursussen mindfullness moeten volgen omdat ze het contact met de eenvoud en het gewone volkomen kwijt zijn..

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76