One year on Steem / Rok na Steemu

in #photo5 years ago

ENG

This is exactly one year since my logging into Steem blockchain. And so I decided to make a small recap of the best pictures according to how you rated them. Here are all the pictures that got 100 or more likes. I thank all who have supported me from the beginning and have been able to support me throughout the year. My goal that I set was to achieve a Steem Power 500 in a year, which I did not succeed, but I'm quite close. The first year was absolutely amazing and I hope that the next years will be better thanks to the emerging projects that will move this platform to the next level.

CZ

Dnes je tomu přesně rok od mého přihlášení do Steem blockachainu. A tak jsem se rozhodl udělat malou rekapitulaci nejlepších snímků podle toho jak jste je hodnotili. Zde jsou všechny snímky, které dostaly 100 a více like. Děkuji všem, kteří mě takto podporovali od začátku a vydrželi mě podporovat po celý rok. Můj cíl, který jsem si stanovil bylo dosáhnout během jednoho roku Steem power 500, což se mi sice nepovedlo, ale jsem poměrně blízko. První rok byl naprosto úžasný a doufám, že další roky budou jen lepší díky nově vznikajícím projektům, které tuto platformu posunou na další level.

Best pictures from the beginning.

_M4A9949.jpg

IMG_0866.jpg

_MG_9779.jpg

_M4A9356.jpg

IMG_20180701_075816.jpg

_M4A2300.jpg

_M4A2392.jpg

_M4A2211.jpg

_M4A2715.jpg

_M4A2632.jpg

_M4A3049.jpg

_M4A8967.jpg

_M4A3044.jpg

_M4A7924.jpg

_M4A4586.jpg

_M4A4776.jpg

Sort:  

Gratuluju a přeju, ať ti to stále tak skvěle fotí. Můj favorit je ta ještěrka z Tenerife, pamatuju si i ten původní post ;) Taky jsem se jich tam něco nafotil... (ale takhle pěkný close-up nemám :D)

Blahopřeji ti k výročí ;)

Gratulka. Pevnou ruku a dobré světlo do dalšího roku ;-)

Díky, zatím je začátek roku dost bída, tak doufám že se to zlepší.

Bída na snímky nebo tady na steemitu? Obojí má šanci během roku poskočit nahoru :-D

Na steemitu je to čím dál lepší. Spíš není čas chodit fotit a počasí také moc nepřeje a když přeje počasí tak je zase proti zdraví :)

To se poddá ;-). Když mi bývá "nejhůř", vyrážím do přírody a sem tam něco "ulovím" ;-)

Gratulace a dobré světlo do dalších let ;)

Děkuji, určitě bude potřeba pokud budu chtít udržet nastavený standart.

Gratuluji! Je fajn, moci podpořit byť nepatrným hlasem jednoho z českých držáků. ;)

Díky, vážím si každého hlasu, kterého se mi dostane.

Všechno nejlepší do druhého roku :)

Můj favorit je ta sova! To se ti jak povedlo ji tak zachytit? :)

Posted using Partiko iOS

Je to fotka z nějaké zoo, ale nevím v jaké přesně. V tý době jsem hodně používal objektiv Canon EF 200/2.8 a nízkou clonu 2.8 a vylzelo z toho tohle.

Tohle až budeš vyprávět za deset let, jak začínal Steemit a Ty na něm...

Gratuluji k výročí, já se na něj chystám každým dnem :-)
PS. sova je super, skvělá fotka!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82