Sort:  

hm? Jammer dat je de plant niet in zijn geheel hebt. de stengel de grond de omliggende planten. Determinatie is zo niet makkelijk :-) zelfs niet met plantsnap een leuke app op je telefoon die je kan helpen planten te herkennen. :-)

Ja die app heb ik ook ontdekt hier op Steemit, maar had er nu even niet aan gedacht om deze te gebruiken.
Ik heb deze foto nog, maar die is niet helemaal scherp.
1zp4k72o3a.png

Leuk dat je er weer even bent. Mocht je een nieuw platform willen proberen waar meer een people over profit mentaliteit heerst, moet je eens een kijkje nemen op whaleshares.io
Als je op 1 augustus whaleshares in een bts account had, kun je een account claimen, en een startkapitaal ontvangen gerelateerd aan je bts 'rijkdom'. Had je dat niet dan begin je met een nieuw account, zonder startkapitaal.
In dat laastte geval is het handig om even naar de official whaleshares server te gaan voor een signup token. Dat werkt veel sneller dan via het aanmeldformulier. Als je vragen hebt kun je mij op discord vinden :)

discord herkend me niet meer, ik krijg telekens weer een blancoo blad irritant. Nog niet koud genoeg omdat weer helemaal uit te zoeken, ik weet niet of ik whaleshares heb. Ik zal ens zoeken :-)

Als je hier je bts accountnaam invult, checkt het system of je wel of niet in aanmerking komt voor een claim.

ik heb al mijn namen geprobeerd, maar niets. Maar ik heb er wel eens ooit een aangemaakt, want ik heb een sleutel. ?? die heb ik hier in mijn papieren backup.

Ja klopt. Er is een account op de naam zoals je die nu gebruikt. Geopend in november 2017. Verder nog geen acties op dat account.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76