Ako masulub-on landong.

in #photography5 years ago

Pagsalop sa adlaw..Kini ang panahon sa pag-adto sa balay.
Ang mga langgam nakapakalma. Walay nagkugiot swings.
"Ayaw buangbuang, sa pagsulay sa pagtawag kaniya.
Lima ka minutos sa usa ka adlaw..gamay..pagkatinuod."

"Kamo wala Haya kanako?" - No. Naghinam-hinam ko..kaayo.

  • Unsa? - Lang nga gitawag kanako.
    "Okay?" Ako nabalaka.
    Pag-adto ugma? "Nakahimo na ko!"

42.jpg

Ayaw usiki imong kinabuhi niadtong kinsa dili makadayeg kanimo,
Alang niadtong wala sa gugma ug dili maghulat,
Kadtong kinsa walay pagduha-duha nga kamo dili mag-usab,sa
Kinsa kalit moadto sa"usa ka bag-o nga turno."

Ayaw usiki ang mga luha niadtong kinsa dili makakita kanila,
Kadtong, nga kamo sa yano dili kinahanglan,
Sa mga tawo nga, nga nangayo og pasaylo, ang makapasakit pag-usab,
Kinsa nakakita sa kinabuhi gikan sa pikas nga bahin.

43.jpg

Ayaw usik-usik sa enerhiya diha niadto kinsa kamo dili kinahanglan,
Sa abug sa mata ug usa ka dungganan nga usa ka show-off,
Alang niadto kinsa adunay usa ka bugnaw nga mga ihalas nga mga kasina,
Kadtong kinsa mao pangisip diha sa gugma uban sa ilang kaugalingon.

Ayaw usiki ang mga pulong niadto kinsa dili maminaw kanila,
Sa usa ka trifle, dili takus nga mga sala,
Kay sa mga tawo nga duol sa inyo bisan sa pagginhawa,
Kansang mga kasingkasing sa imong kasakit dili aching.

Ayaw usik-usik sa imong kinabuhi, kini dili sa walay katapusan,
Pabilhi ang matag gininhawa, ang mga gutlo ug mga oras,
Human sa tanan, diha sa niini nga kalibutan, bisan pa kon dili sa hingpit,
Adunay mao ang usa kinsa nag-ampo ngadto sa langit nga alang lamang kanimo!

44.jpg

Dili ko gamit.
Ug diha sa ilang mga sa pagbuhat sa dili sa pagtawag sa mga hotel.
Ako nasayud unsa nga paagi aron sa pag-ampo ug pagpamati,
Naghulat alang sa maayo nga mga balita gikan sa kinabuhi...

Nakalimot sa unsa nga paagi sa pangamuyo matinguhaon nga
Ug waistcoat sa pagtan-aw alang sa mga luha...
Maayo, nganong ang tinapay namo slush,
Kon kinabuhi mao ang maayo nga sa mainiton...

45.jpg

Sa gabii ko sa bugnaw nga tubig
Ang imong kaugalingon nga kabubut-on sa paghugas palayo sa miaging adlaw.
Ang tanan mao ang himsog nga, ug nga ang nag-unang butang nga.
Ako masulub-on landong.

Dili ko motuo sa ubang mga tawo sa mga pulong.
Tawhanong mga lihok mao ang diwa!
Ang pultahan sa mga kasingkasing sa mga steel karon.
Kini nga lisud nga sa pagkuha sa sa hugot nga pagtuo balik...

46.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 0.539$ and 0.405$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Hello. Currently there are a lot of curation groups and whales curating amazing content, there's no need to buy votes. If you buy votes, you'll eventually receive a downvote to discourage the buying of votes from bidbots. We kindly invite you to join us on the #NewSteem attitude, where good content receives votes and the organic content get the most attention. Buying votes hurts you, other authors and the Steem Ecosystem in general, please don't do it.

You got a 5.70% upvote from @minnowvotes courtesy of @epc!

Naghinam-hinam ko..kaayo.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63722.47
ETH 3049.10
USDT 1.00
SBD 4.03