Sa iyang kaugalingon alang sa usa ka.

in #photography5 years ago

Kon ako usa ka dumuloong kanimo,
Kon ako nga walay bisan unsa kaninyo,
Ako makasupak ug kasakit pagtulon,
Release. Mao kini.

Kon ako ang usa sa kanila ngadto sa imong...
Kon ako alang kaninyo-pinaagi sa dalan,
Mao nga kita na kaninyo sayop
Sa kangitngit sa usa ka bugnaw sa gabii.

32.jpg

Ug human sa tanan ko alang kaninyo-sa ngilit sa,
Hangtod sa hangtod mahigugmaon ug pagtoo,
Ang iyang garbo nga diha sa usa ka kumo clenching-
Iyang giablihan ang mga pultahan pag-usab ug pag-usab.

Kon wala sa pagtimbang-timbang sa mga pwersa,
Kon ikaw usa ka loner sa ulan,
Unya ako nahigugma sa sayop sa tawo.
Dili mosulat. Ayaw pagtawag kanako. Punto.

33.jpg

Pasayloa ako sa alang sa niini nga kahilum...
Alang sa unsa ako mahimo nga dili ingon sa mga pulong
Mahitungod sa mga pagbati sa mga tawo nga nahitabo sa taliwala namo,
Ako na sa inyong mga binilanggo alang sa usa ka hataas nga panahon.

Ikaw nga masayud, sa kanunay ako masulub-on.,
Lang sa usa ka lakang gikan sa kalipay sa panagbulag,
Naghupot ko sa imong mga kamot sa hugot nga
Ug sa tanan nga mga dalan...dili buhian.

34.jpg

Pasayloa ako sa alang sa dili natulog,
Gimingaw ko kamo sa mingaw nga gabii,
Alang sa unsay isulti sa imong mga balak
Ug sa matag pulong nga " gihigugma ko ikaw."

Alang sa dili pagpuno sa walay kapuslanan,
Nga wala kamo mao ang dili maagwanta,
Kamo nasayud, ako terminally masakiton....
Apan kon adunay usa ka pag-ayo, ako makakaplag niini.

35.jpg

Dios, ako nahadlok nga nag-inusara, o sa pagkuha gikan sa dalan.
Dili motugot kanako nga mobiya sa diha nga ako gusto,
Lang-ayaw tugoti ako sa pag-adto.
Nakaila ko og mga tawo makapahanap sa patronymic ug sa address sa balay nga paabangan;
Kon kini nga mga lumulupyo sa sulod kanako, sa pagkuha sa akong mga dalan.
Sa mahimo ug mas lig-on ug mas Importante nga mga Pangulo, ingon nga kon ang kalayo sa hunong-buto
Ako gikapoy sa pagtan-aw sa tanan nga mga sa ibabaw sa pag-usab
Ako gusto sa paghunong!

36.jpg

Nakita ko sa usa ka daghan sa mga tawo nga sama kaninyo
Ug, sa tinuod, diha-diha dayon sa dili ganahan.
Ang dios nakasilo kaninyo uban sa iyang kalag,
Apan ang mga yawa naghatag nga madagayaon.

Pagkamaliputon, nagdasig sa malalangon,
Ug pagkamaliputon, ug sa tuman nga kahigpit sa hunahuna,
Ug ang mga gahum ug mga sensilyo sa pagbagting-
Lang sa bug-os mihatag sa usa ka Satanas

Kamo ug ang inyong fashion mao ang tasteless.
Pagkalimot Pro kalamposan ug dungog,
Ako dili mohatag sa akong kagawasan
Alang sa mga bakakon, sa katalawan o sa pag-ulog-ulog.

37.jpg

Kini annoys kanako nga ang mga tawo nahimong...
Sa iyang kaugalingon alang sa usa ka lukat sa paghatag.
Kini annoys kanako nga ang mga tawo nahimong...
Ang usa ka tawo sa laing sa kapalaran trade.

Ako dili gayud magbarug uban kaninyo,
Ug kamo uban kanako dili makatindog
Kamo unsa ang akong kabubut dili gayud nga ...
Palihug sa kanunay nga mahibalo mahitungod niini.

39.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82