Aron sa warmed sa imong mga adlaw!

in #photography5 years ago

Siya pagbiya, siya hilum,
Ug gusto niyang mosinggit,
"Hulat sa! Atong magsugod pag-usab,
Himoa nga ang ni sa pagsulay sa pagsugod sa..."
Apan wala siya mosinggit.,
Siya pagbiya, siya hilum.

Miatubang siya sa mga pultahan,
Ang iyang determinasyon nga pagtunglo,
Gusto niyang mosinggit, " alang sa Dios Tungod kaniya,
Dad-on nako pagbalik, pasayloa ako!"

Siya dili mosinggit o nga paagi,
Siya hilom nga... siya na...

5.jpg

Nga nagalupad nga mga adlaw, nga nagalupad sa gabii,
Ug ang ilang mga kinabuhi ingon sa pagbarug sa gihapon.
Adunay "hangtud" ug nga "human sa" dinhi mao ang gabii,
Sa diha nga ang ilang mga panagbingkil mibuak sa.
Siya miduol ngadto kaniya, nga puno sa kabalaka,
Sa diha nga ang pultahan giablihan, nagkugiot,
Siya mibarog diha sa pultahan,
Ug siya mitan-aw sa iyang mga mata...
Ug sa lamang sa usa ka higayon nga sa ulahi
Siya miingon, sa kalit lang, "Pasayloa ko!"

4.jpg

Sa unsa nga paagi nga sa daghan nga mga bahin sa iyang kaugalingon dili makig-istorya sa dili kaayo,
Sa luyo sa likod mosulti nga mas makaiikag,
Walay usa nga nag-atiman unsa ang sa sulod kaninyo.,
Kanila sa gawas sa — sa dugang nga nailhan...

Ang kalag sa agianan alang sa mga elite nga bukas,
Alang sa sirado nga magtutuo aron masilag sila sa tanan nga mga tarogo,
Nagtuo ang mga hunahuna sa ilang mga kurso mohupay,
Dili gihimo sa hatag-as nga pagtamod sa kinabuhi sa pagpamalikas..

3.jpg

Ako sa usa ka babaye ... ako usa ka sinagol nga ... sa impyerno ug sa langit...
Usa ka gatus ka libo ka mga lain-laing mga nawong ... nagpuyo sa kanako...
Ang usa ka tawo... akong gugma ug pagtahud...
Ang usa ka tawo ... nga walay kaluoy ... nagdilaab sa kalayo...
Ako sa usa ka maayong anghel... ug sa usa ka malinglahon yawa....
Usa ka Rayna... ug usa ka masulundon nga ulipon....
Usa ka misteryo... usa ka istorya... sa usa ka milagro sa mga milagro...
Ako sa usa ka ihalas nga yawa... ug sa usa ka diosa....
Nagsalig... mahigugmaon ... iring...
Dili mapugngan... matig-a ... tigress...
Mga walay-pagtagad ... touchy ... sa bata....

2.jpg

... Ang maalamon ug maliputon nga Fox... ...
Ako sa hilum pool... ug mapintas nga tsunami...
Sa usa ka kalit nga mga unos ... ug sa usa ka busay....
Ako ang hangin ... rustling sa mga panganod...
Ako mao ang bung-aw... ug sosyal Starfall...
Ang mga situwasyon nga... ko sa pagpili sa papel... ...
Usa ka gatus ka libo ka mga lain-laing mga nawong ... nagpuyo sa kanako...
Ako sa lain-laing mga... apan sa gihapon ... yutan-on...
Ako sa usa ka babaye... ug kita ... mao ang ... ang tanan nga...

1.jpg

Walay mas nindot nga babaye sa kalibutan,
Ang usa ka tawo nga nanganak kanimo!
Ang usa nga momata sa kaadlawon,
Aron sa warmed sa imong mga adlaw!

Siya nag-inusara mopasaylo kaninyo,
Paghulat ug wala pagbudhi!
Sa inyong mga kalag sa ibabaw sa mga mata sa pagbasa,sa
Inyong mga kinabuhi sa ilang mga kamot oso.

6.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 0.017$ and 0.013$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66598.01
ETH 3236.65
USDT 1.00
SBD 4.66