Gikan sa mga tawo nag-antus igo na!

in #photography5 years ago

Ako namakak.
Kamo adunay sa ordinaryong mga mata,
Ug sa tingog sa ingon nga ang imong sama nga ingon nga adunay daghan,
Ako namakak mahitungod sa tanan nga mga butang nga buot sa likod.,
Pagtagik sa tingub sa duha ka dalan.

Ug sa inyong malinawon nga mga bahin
Ako dili sa ingon nga nahigot sa tunga-tunga sa gabii.
Oo ug diha sa mga bukton sa imong kahiladman,
Walay labaw pa kay sa sa uban, sa akong hunahuna.

Ako usab namakak,
unsa nga misunod kamo diha sa dalan,
Nga siya halos naluwas sa panagbulag.
Ako usab nga namakak mahitungod sa walay katapusan nga paghigugma kaninyo.

46.jpg

Sa umaabut nga adlaw nga ikaw mag-ingon, " Pasayloa ko ...."
Ikaw moingon Pasayloa ko, apan kini mahimong ulahi na kaayo. ...
Human sa tanan, kapalaran dili mao ang mao nga sayon nga mobiya,
Oo, ug sa pagbalik sa hapit-nga imposible.

Sa umaabut nga adlaw nga ikaw mosulti kanako " ang Gugma..."
Dili sama sa kanunay, apan sa tinuoray, gikan sa kasingkasing...
Ikaw gusto sa paghimo niini kanako,
Ikaw mohimo sa matag paningkamot sa pagbuhat niini.

47.jpg

Sa umaabut nga adlaw kamo moingon, " ako usa ka buang-buang!"
Ako pahiyom dili sa ingon sa daghan nga gikan sa kadaugan,
Ug gikan sa unsa ang nasabtan ninyo ang kamatuoran,
Nga kahakog sa garbo liwat kasamok.

Sa umaabut nga adlaw moabut,
Lamang ako dili makalimot nimo...
Naluoy ko kaninyo, kay kamo makakita sa usa ka anino, —
Ang akong hilom nga mga anino nga naglihok bisan asa...

48.jpg

Kini nga maayo nga adunay ingon nga sa usa ka higala,
Mahitungod sa nga kamo dili sa pagsulti ","
Ug kinsa ba ang pagsulat sa kalit lang,
Nga sa pagtubag sa imong kagahapon nakalimot.
Dili mangayo og pasaylo, walay,
Kini dili kinahanglan sa tanan,
Moingon, nga mohatag kanimo nga usa ka maayo nga tambag,
Lamang mahibaloan ngadto kaniya nga mag-inusara.
O mosulti, nga moapil diha sa usa ka,
Nga mao ang masakiton, wala na nga panahon, wala ...
Ug nga siya mismo wala masayud sa unsa nga paagi siya nagpuyo

49.jpg

Siya masulbad ang iyang problema.
Maayo, nga ug kamo alang kaniya
Usab sa usa ka higala, dili "lang",
Dad-a kini-sa kinatibuk-ang,
Ug kon dili kini imposible sa bisan unsa nga paagi.
... Ako adunay usa ka nindot nga higala,
Ako dili gayud magbudhi kaniya!
Ug, ingon nga usa ka solusyon alang sa tanan nga sakit,
Siya kinahanglan gayud nga gihatag kanako sa Dios.

50.jpg

Ako nagapakilooy kanimo, Ginoo, nasayud ko nga ang,
Nga usahay ako makasasala.
Ako dili sa pagtago sa tanan nga kamatuoran,
Gikan sa mga tawo nag-antus igo na!
... Ako sa pagpangutana kaninyo sa pagtabang sa pagluwas kanako,
... Sa tanan nga mipuno sa kasingkasing, kalag!
... Palihug ayaw itugot kanako nga break,
... Sa kinabuhi mao ang usahay lisud nga!
Ako nangaliyupo kaninyo, ako nangaliyupo kanimo,
Dili mohikaw kanako sa hugot nga pagtuo sa mga tawo!
Uban sa mga kasingkasing nga maayo sa kinabuhi ko sa paglakaw!
Wala mahibalo sa unsa nga paagi nga butang, motoo kanako!

51.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 0.012$ and 0.009$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63014.19
ETH 3071.72
USDT 1.00
SBD 3.83