Календар трагања 2019. Дан 104. НЕМОЈ МИ ДОЋИ

in #photography5 years ago

Календар трагања 2019.
Дан 104.
НЕМОЈ МИ ДОЋИ

Немој ми доћи
На рођендане
Знам да времена немаш

Немој ми доћи
На славља
Знам да времена немаш

Немој ми доћи
Кад купим стан на
кредит
Знам да времена немаш

Немој ми доћи
Да попијемо пиће
За моје ново половно
ауто
Знам да времена немаш

Немој ми доћи
Кад упишем сина у
школу
Знам да времена немаш

Немој ми доћи
Кад прву пензију
поштар донесе.
Знам да времена немаш

Немој ми доћи
Трошак је, не само у
новцу
Знам да времена немаш

Дођи, дођи ми кад умрем
Времена некако нађи
тада
За софром ћеш причати
Како се нема времена
Како смо били добри
И како је живот кратак

Да могу рећи, чуо би
Нека си ти мени дошао
Знам да времена немаш

14 април 1.jpg

14 април 2.jpg

14 април 3.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85