A, i a ia he parakore, ua spring!

in #photography5 years ago

Ahakoa haere mai te reira i roto i te moemoea kia kite i a koe ki a koutou.
Ahakoa i roto i nga moemoea
tou reo e tangi...
Ki te matapihi —
e kore e te ua,
e kore te grits
ata mahi i roto i te.
Me i konei e patuki ana, e patuki ana...
Ka rite ki a koutou he tika ahau inaianei!
I ahei te kite ahau i a ia.
Kia mahara, i nga mea katoa...
E ratou korero e pā ana ki tetahi mea i muri i te taiepa.
E kore te ki te whakarongo.
Ko, pea, - e pā ana ki koe!..
Pea,
Nama e ahau a koutou,
aroha, pea, hei painga Pareparenga:
aue, e koe rite ki te rongo —
Kore e taea e ahau!
Mata te tamata i te haamana'o —
Kore e taea e ahau!..

1.jpg

...Kia kite i a koutou i roto i o koutou moe!
Tika koe e korero ki ahau pehea e koe.
Me e te katoa.
Me ahau.
Te reira ka meinga e ahau te ite i te pai...
Pea apopo.
mail ka kawea mai te
tō pukapuka.

He aha kia meatia e ahau ki a ia?
Koe e rongo?
Me koutou e matau ki ahau. —
ahakoa te rangi,
ahakoa te tere,
te reira ka tonu kia wha nga ra.
E wha ra!
A e hoki i enei ra
tupu —
ka kite i ahau i te pukapuka?!
Rite te paoro i te whatitiri, ka haere mai ratou...

2.jpg

Kia kite a koe —
Ahau e tatari ana —
ahakoa b
i roto i te moemoea!
Ahau.
e kore e aro,
i runga i te po
rere i roto i
i waho o te pōtae,
waho i te koti...
E kite koe te haere mai ki ahau,
a ka...
Kei te haere ahau ki te aroha ki a koutou ake.

3.jpg

Mauruuru e koe mo te kaituku i ahau!
Au e ahau te kaha....
Me te ngoikore, e kore e faaore –
Hoki te matao o tona wairua...

Ngā mihi mō te aki i ahau!
Na, ka taea e ahau te rere...
I whakarite ai, me te tawai –
Whakawhetai, me te kore ahau e takoto ana...

Te kahore to koutou haapiiraa, kawa,
Kihai i mohio, ki te te reka, ko te pai...
Aue, te tini o te koutou, e hia...
Me kia koe te haere i te...

4.jpg

Whakawhetai ki a koutou hoa tinihanga,
E kopare maturuturu ohorere,
I roto i te raru rere nervously,
I ahau i te kanga i roto i te karanga...

Ite e ahau kia nui te pai.,
I waho tou roimata, e takare tonu...
Ite e ahau i tata ki nga pokohiwi
Te iwi e whai mai i ahau ki te whawhai...

Mauruuru koe, i te whakarau, no te ite,
I homai e kore e rite ki te mea homai noa...
Takoto i runga i te tumanako o te pungarehu,
Ko te whakapono i roto i te wairua, ko te waihonga...

5.jpg

Ngā mihi mo te ngautuara.
Me gossip oblasti hiku...
Te mate-i runga i te ngakau o te pihi...
Te faaoreraa hara-aua'e bridge...

Ngā mihi mō te pupuri ahau hoki
I runga i te pari i roto i te kēhua haora...
Me te katoa e pā ana ki ahau, e kore e mohio
Mauruuru e koe mo te hui koe...

6.jpg

E kino ana ahau ki te takoto i roto i te iwi.,
Ko te reira i te tahi mau taime rerekē,
Tino mohio ranei mangere
Ka ohorere ano he maripi.
E kino ana ahau ki te takoto i roto i te iwi.,
Te tangata e whakaaro mahaki,
I te kotahi te au whakama,
Koe e teka ki ahau, ahakoa.

E kino ana ahau ki te takoto i roto i te iwi.,
Ahau i noho me te mamae,
A, no te ona ki te ataata e hoatu,
Na, i te tuatahi e kore ka matau.
E kino ana ahau ki te takoto i roto i te iwi.,
I takoto ki te tinihanga i te hawhe i te taahiraa,
Kia mea katoa, i whakaritea e te hoari,
Engari e kāhua e kore e pai mo koutou.

7.jpg

E kino ana ahau ki te takoto i roto i te iwi.,
Ko te reira i te tahi mau taime rerekē,
Tino mohio ranei mangere
Ka ohorere ano he maripi.
E kino ana ahau ki te takoto i roto i te iwi.,
E kore ahau e manako ki te whakamārama,
No te iwi rite ki te puna, ua,
A, i a ia he parakore, ua spring!

8.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64615.49
ETH 3112.63
USDT 1.00
SBD 3.84