Ae, i roto i te wahine, rite i roto i te pukapuka, i reira ko te whakaaro nui.

in #photography5 years ago

Ko ia te rere... ko ia pere e te iwi....
Keri tona ringa ki te paura, hukarere,,
Wuruhi i mohio hoki: e kore e whakaora
Me te mea kahore he kararehe atu e wehingia ana i te tangata.
Me te i roto i teie taime no te rau o te kiromita,
Ka whakamana e te ri'ari'a rerenga kōrero:
Iti kotiro i roto i reira vahi.
Te reira i te wha o nga materoto.
Tamaiti hamama!!! Ko te tangata i rongo ki te hamama.
Ka karanga ia ki te āwhina: "Mama, tatari!!!
Koe te hoatu i ahau i te whai wāhi ki te kia e hiahiatia ana!
Homai ki ahau te whai wāhi ki te ora! Au e ahau ora!!!"
Me te wuruhi, rere... ko te Kuri haea ana e ia tona korokoro...
Auē haurangi iwi i roto i te ngahere

19.jpg

Ko ia tata ki te mau ake,
Wuruhi i whakaarahia ake tona mata, me te muru ano i atu i te roimata...
Te koati hamama, i te roimata tarere iho ki tona mata,
Ka rite ki te ri'ari'a, e kore e whanau, die!
A i te wahi o te rino te huna e ngana ana ki,
Moe o roto i tana kanohi, tana whaea ki te kite.
I konei e tika i te "mama" e kore e hiahia ana koe —
Riro te reira i te huatau, i kite koe, ki te hoatu whanau!
Ia faa'ohipa i te wairangi o toku wairua,
Ana tamariki, "e kore e te poriro" ki te patua.

20.jpg

Me te wuruhi hinga pau... i te reira ki te kia meatia —
Ko ia i te wuruhi tautangata tahaetia —
Kotahi ia ki te kuao kua noho,
A, no ka mau ia i runga i nga kupu...
Ko te kuri haea ana e ia tona tinana ki te hukahuka.,
Engari anake wairua i te wuruhi o e kore e ki te mea kiano i matao!
Tona hari wairua i tupono atu ki te rangi e —
Hanga ana te reira tikanga ki te mate mo nga tamariki!!!
Me te tangata, korero ki, nga kararehe i runga i te meka?
A he aha te anuanu tenei ao?
A e tika matou te tangata, te kararehe,
Me te mea kahore he kararehe atu e wehingia ana i te tangata!!!

21.jpg

E mohio ana koe, ahau ki te pai. -
E kore ahau e aroha ki te tangata, e kore ahau e whakamamaetia.
Tou matimati e kua murua.,
He aha koe i mahue i roto i toku ngakau.

Ko ahau tonu rere i te kore titiro ki muri,
E kore ahau e matau ki te wahi ano.
Me te pupuri ahau te korero ahau, " te Reira pai..."
Ahau au mate ahau i te po...

22.jpg

Kia hanga te whare ki a koe,
Awhiawhi, ki te karaihe tuanui.
Kia whiwhi i te kuri
Me te ngeru ki te mata o nga whero.

Me nga wa katoa i te kanga ahi,
E mohio ana ahau ki reira te utu, engari tonu!
Me to tatou tamariki, i rite ki tetahi
Te tuku i a ratou kia rite koe.

Haere mai tahi ki te tunu raihi,
Kitchen pihi unu,
Kaua e wareware e pā ana ki te here o te kupu,
Kau ki te aukati i te mamae.

Kia te tuhituhi i te pukapuka e pā ana ki a tatou,
Te ora-roa, ma,
Kia clumsily, engari kahore he whakaari,
Ki te hape, engari kahore he kino-making!

23.jpg

E kore au e ahau i te tetahi ki te tangata i roto i te mura, me te matā.,
A e kore e tetahi te huna i te hara a te mau peu.
Au atu o te hotuhotu a, no te te katoa o te moe., -
Ko ahau o te brash uri i nga wa katoa, me te wahi mokemoke.

Ahau i rite te " koe " ki te marama, me te hau.,
Mō te nei e te rārā o rau ngahuru he tata te Serenade.
Ahau tetahi o te hunga i ngaro ratou i to ratou ara huri noa i te ao, tenetere i ma'iri,
Nei ki nga maunga i ara te e taea ki te whakakapi i te purumu.

24.jpg

Ahau tetahi o te hunga i roto i te mano inconspicuous rite hina, ngeru.
Ahau tetahi o te hunga e mauruuru i te "hoa," rite te whakamārama mo te rā.
Te au i te huru o te taata nei e kore e taea e fake te aroha.,
I whakaritea nei mo ratou katoa "rite ko" - te aroha, te kinokore, me te ohie.

E kore au e ahau te mea nei i nga whetu katoa, me wereweti hokai,
A e kore ahau e faauru kaitito ki te unearthly ataahua...
Ko ahau ia, ko te tangata e ka ki a koe i roto i te pouri, me te koa,
Ki te koe i karanga hoki i te haere tahi ana ki te mutunga o te ao.

25.jpg

E kore e tatarahapa i tetahi mea i roto i te te whai,
Ki te mea i tupu e kore e taea te puta ke.
He rite ki te mōhio i te te mua, te oto manusinusi,
Ki tenei i mua, te wahi i te pakarukaru miro.
E kore ki te tatarahapa i te mea i tupu.
Ile e kore e taea e tupu kua.
Ki te anake te moana, o koutou wairua e kore ka whakaohokia
Ae, te tumanako, ka rite ki nga manu, rere i roto i te ua.
E kore e tohungia e to koutou aroha, me te whakarau.
Ki te ara mo te katoa i a koe-te ataata i roto i te kupu whakahoki.
Te tangata i roto i te poto ka eke i roto i te, te tangata i roto i te whakahaere...
E kore e tatarahapa e koe kihai te tiki i to ratou mate.
E kore e, e kore e tatarahapa i tetahi mea

  • Ka tīmata te mutunga o ranei i mahue wawe.
    Ka whakatika te tangata o te poto te tākaro i te putorino.
    Ko te tangata ia e waiata ana i o koutou wairua.
    E kore e, e kore e tatarahapa i tetahi mea
  • No ngaro ra, kahore he tahunga tinana i te aroha.
    Kia te tahi atu i te poto te tākaro i te putorino,o te
    Engari ara atu ngingila, ko te whakarongo ki a koe.

26.jpg

Wareware ahau ki te wahi i ahau.
Me ta kihi,
E kore ahau e haamana'o nei au, mai te aha ki ahau.
I roto i toku ora kotahi
I hanga te whenua,
Me te tahi atu kōwhiringa, e kore e taea...

27.jpg

Ki te ora i te ora ma te paari, e hiahia ana koe ki te mohio ki te rota,
E rua ture faufaa ki te mahara i te tuatahi:
E hiahia koe pai te hemokai atu i te kai i tetahi mea.,
Me te pai kia anake i ki noa tetahi.

28.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Sort:  

Congratulations @schmidt2015! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17