E tatari ana mo toku haora, pea-ra.

in #photography5 years ago

Taria te utu mō te pūrongo ā-tau,
I te rama waka, ā, e tatari ana ki te matomato,
I roto i te cafe – wera, me te he iti i muri mai – score
Ki te karaka-rēmana kāpia

E tatari ana, kaha tonu, no te titiro koutou ki te kai,
Ahau i hiahia kia tino tau'a ki a ia,
Hiahia koe anake e mohio kia pehea te nui ahau e tatari ana,
A, no te hoki koe ki te ahua mo te fatties

Härukiruki i nga wa e tatari ana mō te karanga,
I runga i te waea mahi hypnosis...
E tatari ana hoki te kaha i te puni onepu
Me tika-i matapae huarere

18.jpg

E tatari ana mo toku haora, pea-ra,
Kua tatari atu ahau ki te Purakau mo etahi take hou...
Me te tatari mo te te Tangata ki te tatari mo te ki ahau,
E kore e whakatika ki to koutou matua...

Ahau i tatari hoki Ia ki te kitea i ahau.
Me tango atu i runga i te ma, kaipuke...
Kahore, e kore ahau e titau i toku ora, ki te tika.
I ahau i tatari noa. Me te ora, aue, te haere i te...

Taria te oaoa, me te ake pinepine – tito...
Kia waiho te reira! I te ra ahau fucked
Whakatau tika i ki te whakaaro e ahau e kore e mahara tetahi mea,
A ka riro i tonu-parirau rā te mate...

19.jpg

He aha ke i te iwi e:
Te mauruuru i teie mahana, te patu i te apopo.
I teie mahana, ratou titiro ki a koe, ki te aroha,
A apopo ratou timonga ahau ki te mamae kino.

I teie mahana, ko te kupu o te aronga e korero ai,
A apopo ringihia ana e ratou pango paru,
Na, i runga i te turanga koe e kake,
Me te i roto i te haora, ka whakaititia, me te kore e ui!

Aroha ana ahau ki a koe i tenei ra apopo kino
Me te kupu waihā kia kaha te tohe ki te mahi i te he.
I teie mahana, te ngawari ki te weriweri, te awhi,
A apopo ki te katoa te riri kanga.

20.jpg

I roto i toku kanohi ahau ki te hiahia koe te oaoa i te rota,
A no te mea hoki pathetic.
Na, i te kata ki a koutou, me te kata,
Me te i muri i te temepara, i te ringa tea.

Koutou, rite reira te he, i te tuatahi farii i te
Na reira i a koutou, me te whakawa.
Te tuatahi o nga tatau i mua i te whakatuwhera koe,
Well, ka whana i roto i.

21.jpg

Me te hunga katoa e hiahia ana te tahi mea o tona ake
Me te patunga i roto i o koutou ngakau, o te rau.
He rite ki te semeio o te Atua, ko te whai kororia,
E raro i te plinth ata raro.

Te mau mana'o e ablaze
Me te rite te pai e ka koe e kore e mohio...
He aha ke i te iwi e:
E kore ia i mohio ki tona ake meni,

Ratou e haapii ia vetahi pakeke
Ko te kupu i roto i te pouri....

22.jpg

Ako ki te tiki ake tīmatanga. Whakaata ki te malimali ake pinepine.
Me nga mea katoa e mea faufaa teie nei, e kore e shelve.
Me ki te hanga i to outou iho mau faaotiraa, me te mo te Parakuihi i pāreti,
Me te roropi mai i roto i te kameta kaki, na e kore e ki te hamani i te mare.

Kaua e ururua tetahi kaha, kahore he kupu, kahore he moni,
Me kia ihirangi ki te i te pai i nga hu e rua, me te rua o te whakakai.
E kore te ki te tuhituhi ranga rārangi o te wareware, me te ngakau.
Ki te mutunga ira te ahau o. Ake ake. E kore te ki te whakakorikoria te wairua.

23.jpg

Ako ki te mauruuru i te wā i waho i te mutunga o te hui.
Te noho i te ahiahi ki te hunga e hamani i te mamae ki te puku.
Ki te hoki e kore te mutunga rawa, me te, ano, i te kupu e kore te pū,
Me te tatau i te po whetu, i ako e kore e mahara ki a koe...

A ka mea atu poroporoaki ki te maru hiahia, ki te whakaaro anake e pā ana ki te pai.
Ora i roto i te inaianei, i reira, e kore e heke mai, me kore i te mua.
E pā ana ki te feaa ki te wareware, ko te e i roto i te whakaatu ana "i mua i"/"i muri",
A ki te ataata ki te oha ki a te ngahuru. Me te mea he tino pakeke...

Ako ki te tiki ake tīmatanga. Ako ki te manawa ake pinepine.
A ki te ara hou ki te ora. Matauranga, te taua i konei kei te — e te oaoa...

24.jpg

Hi!

  • Hey!
    — Kei te pēhea koe?
  • Matau katoa.:
    aroha, me te hari,
    rite te hiahia koe.
    He aha e pā ana ki koe?
  • Matau katoa!
    Roaa totika.
    Hoha. Calmed.
    Kaihe o te kāinga.
    Tonu kotahi?
  • Tonu te free!
    E kore e taea e tetahi te eke i ahau!
    Kei rorirori, me te poauau....
    Tauhira Kau.
  • Me koe kei tonu i te nui whaea!
    — Oh well, /kata/ ko wai e mahara i te mua...
    Mahue koe ki ahau?
    Kahore ... te aha?
    A kihai i ahau i hōhā... te reira i ulou...
    Otira kihai matou i te hiahia i tetahi raruraru, i tatou?...
    Koe ki te whakaaro tatou i te mea tika?
  • O te akoranga ki reira mo te pai.
    — Te pai, whakahari.
    Kite koe a tawhio noa?
    — Pai e kore e ranei...?...
    Koe e kore e tino.
    Well, te reira te wā!

25.jpg

Te aroha, ko te rite ki te muru i nga mea katoa,
a, no te te ia i te aroha,
taea ki te tatari ake,
a, no te te ia i te aroha,
aroha, e kore e taea te hara,
a, no te te ia i te aroha,
e kore e taea e ki te wareware,
a, no te te ia i te aroha,
he mea e taea ki te hoatu i te ora,
a, no te te ia i te aroha,
ko ia te aroha whakaora,
a, no te te ia i te aroha,
ki tonu i te nui o te mahi tohu,
a, no te te ia i te aroha,
te ia tūturu, rite koe.,
a, no te ko ia i roto i te aroha.

26.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66137.63
ETH 3161.38
USDT 1.00
SBD 4.13