He free manu i roto i te blue kikorangi.

in #photography5 years ago

A, no te paraparau e ahau e pā ana ki te ataahua
I ngākau nui a te tahi mau taime i roto i te aroha,
No te tahi take e ahau ki te whakarongo ki, te ingoa o tona arero

Au whakaaro ahau o koutou i matau i teie nei.

A, no te te tahi mau taime ahau, te ingoa o te karanga,
E pā ana ki tona wahinetanga te tahi mea,
Ano, i te hopoia mahara
To koutou ngohengohe tohu, me te reo hoki o koutou, me te mawhiti.

Koutou katoa e kite ahau i te āhuatanga,
I a koutou kupu e rongo i nga wahi katoa,
Nga wahi katoa ko ahau, ko koe ki ahau,
Me kia whakakake o koutou he iti bit tika.

Na ano, ki te ngakau o te whakamoemiti, te here,
Tamata ki te ora, kahore hoko whakakake:
I muri i te rongonga i te vahi e pā ana ki te riri, pukuriri,
Mahara ahau ki a koe, rawa...

11.jpg

Wahine hou, hou, te wahine!
Take takaia ake, engari i rite ki te aroaro o te atua!
Kia i te iti ngenge, engari i rite ki te aroaro o, ataahua!

I te mārama, tae noa ki te mutunga, kahore he tangata e ahei te mana!

Wahine hou, hou, te wahine!
E pouri me te pensive, kanapa, me te mea hakari ana!
Ki te whakamatau ia ia e ngoikore ana, ki te hinga tona hara,
Te tangata tamata i roto i te noa, tumanako i roto i te noa!

E kore e brags e pā ana ki te kaha, engari i runga i reira, otiia,
Me te tiaki i te mana, me te tiaki te utuafare!
Te katoa i mohio ki te ao, te ati mua,
Mau tonu te reira i te mea ngaro o te Wahine hou!

12.jpg

A, no te te aroha, ko te haere a ake ake,
Kia pai poroporoaki ki a ia.
Koe i mua, i te mea noa,
Otiia kihai i toku mahara.

Ui ki a koutou,
Kia rangatira.
Waiho i te tinihanga me te teka.
A, no te te aroha, ko te haere a ake ake,
Whakaatu ia atu.

13.jpg

Kia tika i te mua oaoa,
Tino ataahua o te mua, me te inoino.
Ko tatou hoki te mua i roto i te hakari
Me utu i te pūtea taurewa.

Na ahakoa tona tika o te aroha.
Ia haere mai ranei i mahue.
Mo te oaoa
Tatou katoa te tu.
I te pouri —
Rerekē te utu.

14.jpg

Aroha ahau ki a koe, nui atu i te āhua.,
Mo koutou i rite te natura iho,
Aroha ana ahau ki a koe ake te tikanga herekore,

Te kore koutou, me haere noa, ko te whare herehere!

Aroha ana ahau ki a koe wehikore nei,
Ano te hohonu, e kore e te rut!
Aroha ana ahau ki a koe neke atu i te e taea e ahau!
Neke atu i te e taea te aroha!

Aroha ana ahau ki ta'etokanga, ake ake.
Ahakoa inu, ara ware.
Me te neke atu i ahau, e te mo te tino.
Ara neke atu i te tika koe.

15.jpg

Aroha ana ahau ki a koe neke atu i te Shakespeare.,
Neke atu i te tetahi mea i roto i te whenua o te ataahua!
Ara neke atu i te katoa i te waiata i roto i te ao,
Mō te pukapuka, me te waiata e koe.

Aroha ana ahau ki a koe neke atu i te te rongo,
Ara i roto i te heke mai nga wa!
Atu i te waikuratia ta kē-i roto i te mana,
Mo te Motherland - koe, e kore ia!

Ko koe te pouri? Kei te tono koe?
Te atua tono, e kore koe e riri!
Aroha ana ahau ki a koe neke atu i te oaoa!
Aroha ana ahau ki a koe neke atu i te aroha!

16.jpg

Ki te to koutou hoa i roto i te kōrero tautohe
I taea e kino ia koe.,
Te reira i te kawa, engari ehara i te pouri,

Koe na ki a ia ahau i te pouri.

I roto i te ora, ka taea e tetahi mea tupu,
A, ki te koutou te auhoaraa, ko te kaha,
No te mea o te poauau tapetepete
Kaua e tukua te tiki ia ia i tukino i tetahi mea.

Ki te mea koe ki te tino i roto i te aroaro,
Me te wā i runga i te mea te wera,
Tenei, rawa, tonu e kore e te pouri,
Ngāwari, tapahia i te pokohiwi.

17.jpg

Kia kore koe i te take o
E riri nei, ka pakeke te kupu,
Whakatika i runga i te totohe, he tangata!
Tenei tonu to koutou aroha!

I roto i te ora, ka taea e tetahi mea tupu,
A, ki te koutou te aroha, ko te kaha,
No te mea o te poauau tapetepete
E kore koe e whai ki te hoatu ki a ia te mea kiano i matao.

18.jpg

A i muri i a ratou ano e kore te tawai
E pā ana ki te pupuri i te tangata.,
Te pai pai i roto i te ao ki te kia,
He nui te kino i roto i te ao.

Otiia i roto i te kotahi anake e kore e hoatu ki runga,
I runga i te āputa i haere, i runga i te wā o te wehenga,
Anake meanness e kore e he poroporoaki
Me te tinihanga e kore e he poroporoaki
Te tangata: kaua hoki e aroha ai, e kore ano he hoa!

19.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62480.78
ETH 3045.78
USDT 1.00
SBD 3.91