Iti amuamu, te itoito!

in #photography5 years ago

Ki te mea ko koe – kia i te tuatahi,
Ko te tangata e koutou i te tuatahi.
I waiata-best songs,
Mai i te pukapuka-e mau i te pukapuka.

Kia te tuatahi, me te anake!
Foamy ki te moana.
Pai atu i te rua o nga artist
I te tuatahi kaipeita.

Ui ki a koutou orobelo:
"Ko wai, na, ka noho,
Ki te katoa, ka hei te tuatahi,
Te hunga haere ki te hoki mai ai?"

30.jpg

Me koe te wehi ki te kore e whakarongo ki,
Whakatangihia ratou atu ano he pahuka i,
Ki te mea ko koe – kia i te pai,
Ki te mea ko koe-kia i te tuatahi!

Ki te mea ko koe – te tamata
Te kawa o matomato,
E ngana ana i runga, te pa
Nui pikaunga i te tuatahi.

Ka rite ki te nuinga o te ati awa
Peke a ia.
Ki te mea ko koe – kia i te tuatahi,
I te tuatahi uaua ki te me te māmā!

29.jpg

Te kanga o te rau tau, ko te hohoro.,
Me te tangata, te ūkui i te werawera,
I runga i te ora e ngateri haere ana a tawhio noa, kia rite ki te kurumetometo,
Mau i roto i te wa raruraru.

Hohoro te inu, hohoro te aroha,
Me te piko i te wairua.
Hohoro whiua, hohoro te whakangaro,
Me te i muri i te whakaae ki ahau, āta.

Engari i te iti rawa kotahi i roto i te ao,
A, no te moe ia ranei whewhe,
Kāti, ano he hoiho i roto i te hopi,
Tārewa i te āputa i te paua.

31.jpg

Kāti i waenganui.,
A ti'aturi i te rangi, ano he whakawa.
Ki te kore koe e whakaaro e pā ana ki te Atua,
I te iti rawa i te tika e pā ana ki koe.

Te rārā o te rau kua ururuatia,
I raro i te locomotive whango karanga,
Matau: sabugalite - pathetic,
Mutu-nui.

Horihori puehu mea horihori heitia atu,
E mahara koe i te hopea mure ore,
Ka rangirua te mea Tapu
Ka rere ki roto ki nga waewae, ano he mata.

32.jpg

Reira i roto i te rangirua kaha,
A, no te i runga i te teka ara
I mua ki te teka, i te marama
E kore koe e maia ki te haere.

A, no te e koe te hikoi ki te whāinga, koroiroi,
Ka rite ki te kaupae, te tinana. ,
Mutu wareware te Atua,
Koe e haere ana i runga i tou ake!

Patu ano he rau i runga i te tangata o te mata,
Te mutu i te reira, e nga matapo, kia rite ki te Wii,
A ki te tupono pai ki te mutu
Kaua e ki te patu i ahau ki te hohoro.

33.jpg

Mutu haere ana te matapo,
E pā ana ki te whenua o te taupori,
Freeze, rere ana i te kuao, wharikitia ana te matā,
Me poma i roto i te rangi whakatio!

E te tangata ko tona ingoa ko tapu,
Titiro ki runga ki te inoi ki te rangi,
I roto i te pirau, me te toreretanga
Kāti, kāti!

34.jpg

A, no te ahau ite kino - whakaaro e pā ana ki a Koutou,
A, no te blissfully - te reira Koutou rawa,
Ka rite ki te waiata o te hinga rau,

Ano he kohu te whakangungu i te wa e tika.

Kia tenei moe muri i te ora,
Engari i reira ko tetahi tohu o te moe-ka haere,
E koe ake ake tonu te rerekē haere
Koe, me te hiahia e kore e ki te aruaru.

Mutu ahau e tatari ana mo koutou pukapuka,
Engari i nga ra katoa, me nga taime o te ora
Ko koe toku whāinga, ki te pa te wiri ki te puna.
Na reira, ko te, me te ake ake, ka pera.

35.jpg

Ko e founga te mahi te iwi.,
E hiahia ana koe i te reira, kaua e hiahia ana koe i te reira,
Engari anake ngā mātua tamariki aroha
Te iti atu i to nga tamariki o to ratou mau metua.

Te mau metua i tenei wa katoa, te whakaae ki ahau,
Te reira i te whakama me te ke. Na ano, a ano
E kore e hiahia ana koe ki konei, te āhua, kia miharo
A kahore he take ki te e he rānei.

Aroha e kore te Laurus i raro i mingimingi whare wharau,
A mana'o i roto i te ora atu stark te,
Ko wai te hoatu mahi, hoatu,
I roto i te poto: hoatu, e kore e tango.

36.jpg

Here hope to ratou mau tamariki,
Te mau metua aroha e kore e anake i a ratou,
Engari nui atu i taua, ka haumi:
Te here, e manaaki ana, i te mahi,
Ki te ati riro i te whawhai,
A tika ki te hoatu i te ara ki te kore e taea!

Me nga tamariki, i te tautoko i te fatherly reipa
Me te hoko moustached "tamariki",
Kua hoki i homai te tango i te katoa
Me te hokonga ingoa
Te mau metua "kaumatua", me te" tīpuna."

A, no te ka e ratou kia ata chided,
Te haamana'oraa i te mahi hapori,
Tamariki e korero ki ngā mātua:

  • No, hoa, te pouri rants!
    Iti amuamu, te itoito!

37.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70391.42
ETH 3572.68
USDT 1.00
SBD 4.74