Kore e whiwhi koe i whakamahia ki te aroha!

in #photography5 years ago

Kore e whiwhi koe i whakamahia ki te aroha!
E kore e whakaae te, kahore he mea pehea te ngenge,
Kia ata noho koutou i te nightingales
Me te ataahua ki te puawai memenge.

Me te, tino nui, e kore e whakapono, kore rawa,
Te reira i rite ki nga mea katoa e haere, me haere.
Ae, ko nga whetu e memenge, ko tetahi whetu
Ko te Aroha i nga wa katoa-tonu
Me tahu i roto i te rangi!

Kore e whiwhi koe i whakamahia ki te aroha,
Te whakawhitiwhiti i te oaoa no te mau peu,
Rite te ahi i runga i te tiny kēmu,
E kore e tapetepete, engari i ora kaha!

1.jpg

Kaua e tonu te kia whakamahia ki te ngutu,
Ka rite ki te mea kua mohiotia te roa,
Me pehea e kore e ki te kia whakamahia ki te ra me te hau
Il ua i roto i te hamama o te whatitiri!

Ae, i roto i iti whakaaro e taea e ano, a ano
Te whakatau, ki te ngaro, me te hoki mai ano,
Otiia, ki te whakarere koutou i hinga i roto i te aroha,
Kia whakamahia ki reira - me pēhea te ki te ofati i te toto
Il pene wa ki te tākaro!

E kore e kia whakamahia ki te oaoa ake!
Engari, marama ozaras tahu,
Titiro i to koutou tonu te aroha
Ki te ora, me te tamau ohorere.

2.jpg

Diamond e kore e whakarongo ki nga tau
A e kore e tahuri i te iti.
Tonu te miharo i te mea e koe
Tika e kore e ranei e kore e he mo tatou ki te whakawa,
Ko te oaoa i roto i te ao eke tonu!

A, ki te aroha ki te kore e rewa atu star,
Kia ki tonu i te hanahana toi:
Kaua e tukua kia rere i to outou mau mana'o i roto i,
E kore kia whakamahia ki te oaoa.

3.jpg

Aroha koutou inaianei
E kore te puku.
E kore te "i muri", me te "mua" i roto i te marama o tou tahu.
Kata ranei tangi,
Engari kia aroha ki ahau inaianei,
Me te i roto i te mua - e kore e hiahia ana koe, me te i roto i te heke mai - e kore e mohio ki.
I roto i te mua, "te aroha" -
Sadder urupa, -
I nga mea katoa ngawari i roto i ahau parihau, me te timata,
Ahakoa te pehe o te kaitito ka mea:
"Aroha ahau ki a koutou i mua, aroha tonu koe, pea..."
Na korero e pā ana ki te whakarerea, ahua mangu -
A, ko te aroha, me te taikaha,
I rite te na kua whakataka kingi.
He i roto i tenei tatarahapa no te haere atu
Wawata, wahi ngaro to,
Ka rite ki te matakana o te "aroha ahau ki a koe".

4.jpg

Aroha koutou inaianei
Kahore he mehua a kahore he parekura,
Toku wa i te mea i teie nei -
E kore ahau i tapahi i te uaua!
I roto i te, i roto i te haere tonu o, i teie nei
E kore ahau e te manawa i mua, me te heke mai e kore e rave.
Ahau ka Wade, me te kauhoe
Ki te koe i te - ara i muri! -
Ki te mekameka i runga i tona waewae, me te ki te pauna, i runga i te Pudu.
Koe e kore noa e te tiki,
Na i muri i te "aroha ahau ki a koe" ka mea ahau, "ka e ahau."
I reira ko te kawa, i roto i tenei "d", ho'i,
Titoa waitohu, wormhole.
Me te poka mo te taui, te rāhui,
Te huitahi i te wai i te raro o te karaihe.
Ka rite ki te mau papaki i roto i te mata -
Feaa e "aroha ana ahau" - na.

5.jpg

Te mātakitaki i te French moe
Ki te tini o nga wa,
Wahi i roto i te heke mai-e kore te mea pera, me te i roto i te mua-rerekē.
Ahau ripekatia ki te pillory,
Ki te arai i meinga e ahau te reo.
Aue, te rerekētanga i roto i te reo!
E kore e nga āhuatanga i - te tiango.
Ko te ara tatou e rua titiro me te abrasem.
Aroha ana ahau ki a koe i roto i te mau taime fifi -
Me te i roto i te heke mai, me te i roto i te mua, hakari!..

6.jpg

Aroha ana ahau ki a koe neke atu i te Moana me te Rangi, me te Waiata,
Aroha ana ahau ki a koutou, roa atu i te whai i ahau ra i runga i te whenua.
Koe anake e tahu, ano he whetu i roto i te puku o te tawhiti,
Te whai koe i te kaipuke, e kore e totohu rānei i te moe rānei, i roto i te ngaru ranei i roto i te pouri.

Ahau te pai koe i whakarere, tonu, noa,
I kite ahau i a koe-ka rite ki te tangata matapo i ohorere te whakawhānui i tona kanohi
A i kite ahau i te marama, miharo o te ao, Svaneti soldered,
I näianei ki raro, ki te emerara, emerara kua ringihia.

Te mahara. Te pukapuka whakatuwheratia, e papaki ana rustled te whārangi.
Na ka mea ahau, " Well, he aha te ice whawhati i roto i te wairua?"
Koe rererere e ahau i te taime uzrevshih hoatu Zenica.
Me te aroha - e me te aroha - e pā ana ki te aroha - no te tino-waiata.

7.jpg

Kei te tata, me nga mea katoa ko te pai:
Me te ua, me te makariri o te hau.
Mauruuru e koe, e toku mārama,
No te mea ko koe i roto i te ao.

Ngā mihi mo te hunga ngutu,
Ngā mihi mo enei ringa.
Mauruuru e koe, e toku aroha,
No te mea ko koe i roto i te ao.

Koe-tata, me te i muri i te katoa, taea e
Tahi i te tahi tino e kore e whakatau..
Ko ia anake toku, whakawhetai ki a koe
No te mea ko koe i roto i te ao!

8.jpg

E kore e tatarahapa i tetahi mea i roto i te te whai,
Ki te mea i tupu e kore e taea te puta ke.
He rite ki te mōhio i te te mua, te oto manusinusi,
Ki tenei i mua, te wahi i te pakarukaru miro.
E kore ki te tatarahapa i te mea i tupu.
Ile e kore e taea e tupu kua.
Ki te anake te moana, o koutou wairua e kore ka whakaohokia
Ae, te tumanako, ka rite ki nga manu, rere i roto i te ua.
E kore e tohungia e to koutou aroha, me te whakarau.
Ki te ara mo te katoa i a koe-te ataata i roto i te kupu whakahoki.

9.jpg

Te tangata i roto i te poto ka eke i roto i te, te tangata i roto i te whakahaere...
E kore e tatarahapa e koe kihai te tiki i to ratou mate.
E kore e, e kore e tatarahapa i tetahi mea

  • Ka tīmata te mutunga o ranei i mahue wawe.
    Ka whakatika te tangata o te poto te tākaro i te putorino.
    Ko te tangata ia e waiata ana i o koutou wairua.
    E kore e, e kore e tatarahapa i tetahi mea
  • No ngaro ra, kahore he tahunga tinana i te aroha.
    Kia te tahi atu i te poto te tākaro i te putorino,o te
    Engari ara atu ngingila, ko te whakarongo ki a koe.

10.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66499.54
ETH 3203.31
USDT 1.00
SBD 4.14