Mauruuru i te hunga ki nei i a koutou e taea e koe.

in #photography5 years ago

Nui te whakaaro nui, ko te ki te tatari.
Te reira i te mea te nui, te oaoa ki te whakapono.
A ite e ano
Tumanako ka whakatuwhera i te tatau.

Ki te mau a, no te reira he ope
Me te roimata, horomia, kata.
Me hinga, e kore e ui,
A ki te whakapono, me te kore e wehi.

Me te karanga, me te tika te matau —
Tumanako ka whakatuwhera i te tatau,
A, no te ako koe ki te tatari
Me te mo'a i roto i te tahi ki te whakapono.

9.jpg

Ngā mihi ki te hunga whakapono me te aroha!
Ko wai i roto i toku ora, me te kore i te mea...
Te hunga e tika kia tupu i te iti rawa wā, ka...
Ko wai i roto i toku mahara ake ake noho
A ray o te mahana. Ko wai te mea i roto i te pouri, ko e kore e haere
A,nui atu i te hari e kore e papahoro.
E tata ko te kore e te tinana, engari ko te wairua o te...
Te hunga katoa i toku wawau pātai

10.jpg

Whakarongo, e ngana ana ki te hoatu i te whakahoki,
Te kaunihera...yeah, tetahi mea...whakarongo noa
A i rongo. Ko te hunga e, te mohio ki nga tau e maha,
E kore toku kaituku, me te kore e hokona wairua.
Ngā mihi ki te hunga e pono muri i tou tuara.
Ki te nei e taea e koutou, kahore kopare me te kahore āhua...
Mauruuru koe, i nga anahera a toku whenua,
No te mea o koutou i toku ora, he rongoa!

11.jpg

Ahau, kahore koutou i nga wa katoa - ki te tau,
Ki te anake te wā ki te waha i te huri, takahanga;
Ahau ara blue kikorangi o te rangi
Te mea te reira te kohatu, kahore koe.

E kore ahau e hiahia ana ki te mohio ki tetahi mea. -
Ko te ngoikore o te mau hoa, i te kaha o te hoariri;
E kore ahau e hiahia ki te tatari,
Ki te kahore hoki to koutou utu i nga kaupae.

12.jpg

E kore e tatarahapa i tetahi mea i roto i te te whai,
Ki te mea i tupu e kore e taea te puta ke.
Ka rite ki te mōhio i te te mua, i to ratou oto crumpling,
Ki tenei i mua, i te wahi i te pakarukaru miro.
E kore ki te tatarahapa i te mea i tupu.
Ile e kore e taea e tupu kua.
Ki te anake te moana, o koutou wairua e kore mutated
Ae, te tumanako, ka rite ki nga manu, rere i roto i te ua.
E kore e tohungia e to koutou aroha, me te whakarau.
Ki te ara mo te katoa i a koe — he menemene i roto i te whakautu.

13.jpg

Te tangata i roto i te poto, ka whiua i roto i, te tangata i roto i te rangatira...
E kore e tatarahapa e koe kihai te tiki i to ratou mate.
E kore e, e kore e tatarahapa i tetahi mea
— Ka tīmata te mutunga o ranei te mahue koe i te tīmatanga.
Te tangata kia tīrama whai i te putorino.
Engari e te reira ki te waiata o koutou wairua.
E kore e, e kore e tatarahapa i tetahi mea
— No ngaro ra, kahore he tahu-i roto i te aroha.
Kia te tahi atu i te poto plays te putorino,o te
Engari ara atu ngingila, ko te whakarongo ki a koe.

14.jpg

Ko te pouri i konei ko te katoa curtained
me puku i raro...
Tou Kororia i te wahine,
Aue, te tino — ki ahau?

Hina i konei te hiko,
te wai oozes i te tuanui.
Wahine, i tou Kororia,
kia pehea te i te whakatau koe ki te haere mai i konei?

Aue, to koutou pāriha ko te rite ki te conflagration.
Ae, me te pakeke ki te manawa...
Haere mai i runga i roto i, i te koa.
E i te ĀE i runga i te paepae o tu?

Ko wai koe? Te wahi i haere mai koe i hea?
Aue, te au i te funny te tangata...
Koe tika i te kuwaha, ko te messed ake,
huarahi, city, me te tau.

15.jpg

Kotahi i runga i te wā, tau maha i ma'iri a'e
I tuturu iho e ia e rua koi kīanga,
E kore ahau e aroha ki a ia
Me te wehenga ko te tino hari.

Ka huihuia ia ki te ringa,
Kahore flinching, e pupuri ana hoki i te roimata,
Ka mea, "Well, kia waiho te reira na."
I te tatau, i haere, i takahi i roto i te matao.

Tau haere, i te ra i puta ke,
Ka tahuri tona ora huri noa i te ao.
I te tahi taime te whitinga:"kei te Pēhea koe? Kei hea koe?"
Kihai ia i mea pouri ki a ia...

16.jpg

A ka kotahi ra, kitea rawatia ake i te Tūtohinga
Kopikopiko noa i te ao anake,
Ka mahara ia tona kanohi, me te riri
Me te hiahia ki te kite wawe.

Ka kitea e ia te wāhitau, te mau titeti,
Hoki i roto i te pa, i te kuao te ora ia rā.
Te rangi, kei te tonu te faahiahia konei
Me te faahiahia i te ata!

I te wā i roto i te hohoro ki te hoko i te puawai,
Katoa i mahara ki tona ataata
A ka rite ia muhumuhu,"Anake KOE...",
Ona taehae, me te hape.

17.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99