No te mea kino, ki ahau i roto i toku ora.

in #photography5 years ago

He aha te koa ki te waiho i te aroaro ki a koutou.
I te katoa, i te manukanuka te tango i te tau faafaaearaa mo te rua ra,
He free manu i roto i te blue kikorangi
Ra'iei te, wareware raru kupu!
He aha te manaaki ki te mataara i te kore titiro,
I roto i te wharekai ki te hoa mō te kawhe, te kōrerorero,
Me koe i runga i te kare e kore e noho,
Me koe e kore e mahara!
He aha te oaoa, rite te pa ki te aroaro o,
Ki te hopu i te kanohi o te tangata titiro i roto i te mano
A, i tū, i te tatari, te mea e tupu i muri mai,

20.jpg

Me te mea e kore e ki te whakamārama i ki a koutou!
He aha te oaoa i te reira, ko te ki te panipania te iti lipstick
Me te i runga i te kokonga, ki te hoko i te puawai.
Hae, Othello, kia koe.,
Koe i katoa tenei ki a koe!
He aha te oaoa ki te noho i runga i te pahi i te mutunga o
Ka rere āta i te po,
A i waho i te matapihi ki te kite i roto i te rangi he whetu,
Na ka pa whakarere te ite i pēhea te kino ki te kia anake.
He aha te oaoa ki te haere mai hoki i muri,
Te kitenga o te marama, te mohio-i te kāinga, te tangata,
Me haere mai koe i roto i a koe te mea kāti te riri – ,
Au ahau na ngenge, homai ki ahau te tahi mea ki te kai!

21.jpg

I roto i te ao, i roto i te kimo o te whetu
Tetahi Whetu ahau ki te faahiti i te ingoa...
E kore no te mea i aroha ahau ki a Ia.,
Te reira no te mea i ahau languish ki ētahi atu.

A, ki te ngakau rua ahau fakamātoato,
Ahau e Ia o te kotahi anake te titiro mo te kupu whakahoki,
Ehara i te mea, i Reira e te marama,
Te reira no te mea te reira e kore e me te marama.

22.jpg

E kore ahau e rite te mate putanga.
E kore ahau i whiwhi ngenge o te ora.
E kore ahau e rite ki tetahi wa o te tau,
A, no te ahau e kore e himene rorirori waiata.

E kore ahau e rite tuwhera cynicism.,
Te ngākau kihai i whakapono, a,
A, no te te tētahi atu te pānui ki aku pukapuka,
Titiro i runga i toku pokohiwi.

E kore ahau e rite i te hawhe
Ranei i a ratou i tapahi atu te whakahaere.
E kore ahau e rite koe i te pere i roto i te hoki.,
Ko ahau hoki ki te matā i roto i te aronga.

23.jpg

E kino ana ahau ki te afa'ifa'i i roto i te puka o te putanga,
Kutukutu o te te feaa, te honore, ngira,
Ranei, ka i te wa katoa ki te witi,
Ranei, i te rino, i runga i te karaihe.

E kore ahau e rite i te māia.,
Kaua ahau hiahia i te frein kore!
Te reira i te whakama e te kupu "te honore" kei wareware,
Me te i roto i te honore o te ngautuara mo te kanohi.

A, no te ahau i kite i pakaru parirau,
Kahore he aroha i roto i ahau, me te mo te take pai -
E kore ahau e rite te mahi tutu me te paruparu,
Ko e tika, he tohu mō te ripekatia ki a te Karaiti.

24.jpg

E kore ahau e rite ahau, no te au smothered,
Te reira i te whakama, no te iwi harakore, he mea patu,
E kore ahau e rite ki te hei pa.,
I te atu katoa, ka i roto i te reira katoa.

E kore ahau e rite koe i te huarahi.,
Ratou te huri i te miriona rubles,
Kia te huringa nui i mua,
Ahau ka kore te aroha e.

25.jpg

Ako ki te whakarerea noatia, inoi hoki mo te hunga he,
Hinga te kino ki te hihi o te pai,
Haere ki waho te feaa ki te puni o te faaoreraa i
I te Golgotha Star weranga.
Ako ki te whakarerea noatia a, no te te wairua, ko te tukino,
Me te ngakau kia rite ki te Kapu o te kawa, i te roimata,
Me te mea te reira e te aroha, ko te katoa te mea i ngingio,
Koe ki te mahara me pēhea te Karaiti whakarerea noatia!
Ako ki te whakarerea noatia iho, i whakarerea noatia e kore anake ki te kupu,
Engari ki te katoa, o koutou wairua, ki te katoa tou uho.
Te faaoreraa hara, ko te whanau o te aroha
I roto i te pakanga o te inoi i te po.
Ako ki te muru, ki te murua, ki te huna i te hari,
Te manaaki, whakaora ano i te pama,
Toto i runga i te ripeka mo te katoa maringi,
Ako ki te muru ki te kia murua e koe.

26.jpg

A, no te ahau ite kino - whakaaro e pā ana ki a Koutou,
A, no te blissfully - te reira Koutou rawa,
Ka rite ki te waiata o te hinga rau,
Ano he kohu te whakangungu i te wa e tika.

Kia tenei moe muri i te ora,
Engari i reira ko tetahi tohu o te moe-ka haere,
E koe ake ake tonu te rerekē haere
Koe, me te hiahia e kore e ki te aruaru.

Mutu ahau e tatari ana mo koutou pukapuka,
Engari i nga ra katoa, me nga taime o te ora
Ko koe toku whāinga, ki te pa te wiri ki te puna.
Na reira, ko te, me te ake ake, ka pera.

27.jpg

Toku wae wae,
Ihu, ki toku ihu,
Ahau ka ako ki te karanga
Ata takoto, me te voiceless.
Ahau ka ako ki te whakaaro
Te maha, me kahore he hysterics,
Te whakapehapeha ka maukati i roto i te mau
Me te ako ki te WHAKAPONO!

Miracle toku, merekara,
I taku e pai ai.,
Rite te reira ranei, ki te koutou d
Nga putanga katoa e tata ana ki?
E hiahia ana ki te taparuparu ia ki runga ki te aroha
Maku ano tou ihu.
E hiahia ana koe ki te fairy korero e pā ana ki snow?
Anake ORA, kuri!

28.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS*

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 66739.07
ETH 3228.97
USDT 1.00
SBD 4.23