Busa, lang nahuman ang bola.

in #photography4 years ago

57.jpg

Ako naghunahuna nga ikaw kasaligan...
Ikaw lang sama kanila,
Nga mosulod sa kinabuhi sa walay pagtagad,
Shooting sa mga bakak sa mga damgo...

Imong gihatag ang paglaum nga mumho,
Nagsugod ko sa pag-peck ilang mga kalag...
Apan nga naghimo sa mga butang sa dili maayo nga,
Nga walay kabalaka mahitungod sa bisan kinsa...

Ug ako na nga gigamit sa pagmahay.,
Nga ako sa kanunay nag-inusara diha sa kagul-anan.
Ikaw sama sa usa ka silaw sa kaluwasan,
Apan kini maoy usa ka kalooy walay kaluwasan sa bisan asa...

58.jpg

Ang imong mga pulong nga walay sulod ug sa duol
Sa akong psyche gikan sa kahaw...
Karon kini dili makapaikag,
Ngano nga kamo bluffing pag-usab?..

Oo asa dad-a nga tawo,
Kinsa leon sa liking, dili bitin...
Ako midala kaniya sa akong likod
Ug giguyod ngadto sa mga Museum,

Ngadto sa mga babaye sa uban nga nasayud,
Nga sa kalibutan sa mga tawo nga adunay,
Nga ikaw dili gayud gibudhian
Ug nanalipod sa mga babaye dungog...

59.jpg

Apan walay ingon nga ug sa diha nga kini nga deal...
Sa tawag sa uban nga mga, sila mao ang mga hilom nga...
Ah, ingon nga ako sa pagtan-aw Argumenty
Ang mga tawo uban sa kinaiya sa mga babaye,

Nga mosinggit sa makusog nga tingog sa takna sa pagkabalaka,
Sa pagkalagiw niya sa suba sa bakak...
Ako naghunahuna nga ikaw kasaligan.,
Ug ikaw... ang Dios nga inyong mga maghuhukom...

60.jpg

Ko gusto nga mamatay ingon sa daghan nga mga panahon,
Ug ako wala masayud sa unsa nga nagluwas kanako.
Ako buhi, nga nagsaad sa pagpadayon
Nagtuo diha sa kalipay ug magsugod sa ibabaw sa.

Ako gusto sa usa ka gamay nga gugma
Ug busa gusto lang ko nga pagsabut,
Ang usa ka tawo nga naghupot sa hugot nga sa imong dughan
Sa mga higayon sa dihang ang kasingkasing mao ang pagdaut sa kasakit.

Wala ko masayud kon sa unsang paagi sa pagpuyo alang sa akong kaugalingon-
Naningkamot sa pagtabang sa tanan, lang nga adunay alang kanila.,
Akong gituy-od ang akong kamot-kalit kagul-anan,
Pagsuporta sa pulong, nga kalihokan, nga masulub-on.

61.jpg

Ako nahimo usab sa daghan nga maayo,
Ug ang akong kasingkasing lang nagpa-gikan.
Wala ako mibalik bisan sa usa ka bahin sa kainit,
Ug ako sa akong kaugalingon sa hilom nga cooled.

Ako mitago sa luyo sa usa ka pahiyom.
Ang tinuod nga usa ka, ang bulnerable sa usa ka, sa usa ka buhi.,
Kinsa nagdamgo sa pagsugod sa iyang kinabuhi gikan sa nagaras -
Sa iyang, alang sa higayon sa iyang sa, ug dili sa usa ka tawo sa laing sa!

Ako nakaamgo, nga diha dayon sa tanan nga dili ang,
Ug niadtong naglibut kanako dili mao ang sama -
Walay usa sa palibut,
Sa diha nga akong gikinahanglan sa kainit sa akong kaugalingon.

62.jpg

Pagkat-on sa atong katawohan, –
Nga nakahukom nga mobiya kaninyo,
Nga mao ang sa ibabaw sa imong mga higala listahan,
Kinsa mitabang kaninyo sa dalan.

Kinsa nahigugma sa makausa,
O gani nagpabilin.
Kinsa ang nahigugma kaninyo mao nga passionately,
Karon siya mao ang usa ka estranghero.

63.jpg

Ug kini wala magpasabut nga siya dautan.,
Busa, lang nahuman ang bola.
Lamang sa ingon nga nakahukom sa sa dangatan sa
Sa niini nga kinabuhi pagtuis salamin.

Himoa nga siya moadto, himoa nga siya moadto,
Bisan kon ang pangandoy mao ang mas lig-on.
Himoa nga kasubo magatugot kaninyo sa pagpalakaw, –
Pagkat-on sa himoa nga ang mga tawo pag-adto sa...

64.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 3.636$ and 2.734$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.40
ETH 3576.96
USDT 1.00
SBD 4.75