Sa tanan, nga nagbudhi ug ganahan sa makausa.

in #photography5 years ago

"gihigugma mo ba ako?" - gihigugma.
"ikaw mingawon nako?" - ang milabay.
"nga kamo mahimo nga dili makalimot, nga paagi nga kamo?" - hikalimtan.
"ayaw kamo paghilak usahay?" - ridiculously.

  • lain nga halok? - ang.
    "ug ang akong mga kamot.".. "um!
    uban sa gugma, sa ingon nga kita dili sa pagdula.
    dili mga anak, mga kasingkasing-dili bola.

"wala ba kamo damgo mahitungod kanako?" "usa ka hataas nga panahon ang milabay.
pasayloa ako? dili, ako dili.
"gusto ko nga mobiya?" - sa pagkatinuod.
"ikaw ba ang bakakon nga sa mga nako karon?" bakak.

10.jpg

Kini dili gayud ulahi,
Apan mahitabo "kini mao ang dili kinahanglan sa bisan unsa nga labaw pa",
Walay punto sa sa pagtan-aw sa mga bitoon,
Sa pagpaabut sa stargazing...
Ang tanan nga mahitabo pinaagi sa iyang kaugalingon,
Lang relaks, sa pagdakop sa sa kasamtangan,
Kadtong kinsa gusto nga mahimong andam sa pagpakig-away,
Pagkat-on mao ang dili gayud sayon!
Ako na sa pagtan-aw alang sa akong kaugalingon alang sa mga ka tuig,
Sa pagsabut, nga kanako diha dayon nga kinahanglan.
Sa unsa nga paagi nga sa daghan nga mga adlaw nga ako nawad-an,
Naghulat alang sa shooting stars!
Kinabuhi sa usa ka! Siya kinahanglan nga higugmaon,
Bisan pa sa kaguol ug kasakit,
Kon mao ikaw makakat-on sa pagpuyo,
Ang mga bitoon mahulog ngadto sa inyong mga kamot...

11.jpg

"Sa unsa nga paagi mahitungod sa usa ka gamay nga mas lig-on?"
"Ako dili hunahuna."

  • Ang usa ka matahum nga kagabhion (ug kamo sukwahi).
    Ikaw nausab.
    "Hataas nga panahon, walay tan-awa."
    "Diha sa gugma?" Ako pasayloa ko nga nakasilo kaninyo.
    Unsa ang usa ka ting-init...
    "Buot nimong ipasabut nga ang panahon?"
  • Pag-ayo, ikaw hubo.
    "Kini ni-init."
  • Ang inyong mga wala mailhi nga mga...
    "Ah , buot ipasabot niana? Ikaw weird. Himoa nga ni-istorya mahitungod sa ting-init.
    "Mao ang iyang maayo nga?" Man usab ang imong bana?
    O sa kaniya ingon nga usa ka palas-anon?
  • Kalimtan ang bahin sa niini.

12.jpg

"Duha ka gatus ka?"
"Himoa nga ang ni sa pagkuha nagsugod."
"Unsa ka dugay nga kamo?"

  • Na. (mobayad.)
    "Kon kamo gusto nga, siya ang labing maayo."
    Nagkinataw-anay pag-usab. Dili sa pagpasakit kanako.
  • Sa akong hunahuna nga igo, kini sa pagkuha sa dark.
  • Ako nakalimot sa dalan. Amahan gimingaw kaninyo.
  • Dili, kini usa ka dugay nga panahon ang milabay.
  • Mahimo ba nga ikaw tan-awa nga ako kini nga lisud nga?
    "Tubag nako." Ug ako mawala.
    "Asa man ikaw paingon?"
    "Gani ngadto sa bung-aw."
    "Tubaga ako nga matinud-anon." Naghangyo ako kaninyo.
    Wala ba kamo?
  • Sa gihapon nahigugma kaninyo.

9.jpg

dili maghulat, ang lig-on sa tanan nga mga insulto,
Ug nga mas lig-on pa kay sa tanan nga sa mga saad sa kalibutan,
Pagkat-on sa pagpasaylo sa diha nga kini nga kasakit,
Pagkat-on sa pagtuo pinaagi sa kawalay paglaum.
Lamang kon, palihug, mas lig-on mapait nga mga luha,
Nga, palihug, mas lig-on kay sa bisan unsang kasakit,
Kon ang kinabuhi sa kalit miadto sa downhill,
Salig kanako, ang adlaw moabut sa diha nga kita sa pagtukod pag-usab.
Dili maghulat, mas lig-on kay sa bisan unsa nga mga kasakit sa pag-anak,

8.jpg

Pagdumot dili pag-ayo sa mga kasakit sa pagkawala,
Ug mas lig-on nga kon kamo sa tanan nga mga panagbulag,
Sa tanan, nga nagbudhi ug ganahan sa makausa.
Lamang, palihug, mas lig-on kay sa bisan unsa nga bakak,
Lang sa, palihug, mas lig-on kay sa bisan unsang kasakit,
Sa kinabuhi magpugong, mosalig ngari kanako, didto mao ang mga utlanan,
Lamang...sama sa walay-sa iyang kaugalingon.

13.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 0.555$ and 0.417$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09