Siya gibutang sila sa usa ka album sa mga luha.

in #photography5 years ago

Kini hapit sa usa ka tuig, ingon sa iyang kinabuhi kon wala ang iyang inahan.
Dili siya gusto nga sa pagkuha gigamit sa mga balay sa mga ilo.
Iyang plano ang malaumon:
Si mama ang pagbalik aron sa pagkuha kaniya.
Siya unom ka karon. Ug ang kasingkasing sa mga langgam,
Ang samaran nga langgam nga pagpitik sa dughan.
Siya peered ngadto sa mga nawong sa mga passers-by.
"Siya moabut. Sa tibuok nga adlaw sa unahan."

103.jpg

Tulo ka bulan na ang milabay. Nataran. Lane.
Ug diha sa Bintana sa gidumtan nga mga silingan.
Sa plato sa usa ka tawo sa jilted sa usa ka sigarilyo sa butt,
ug ang pantalan adunay tulo ka mga lama sa ibabaw sa mga carpet.
Gisulayan nako sa paghinumdom kon unsa ang nahitabo kagahapon.
Apan, ang panumduman, ug sa mga pasabut dili nga gihatag.
"Kinsa inyong gitawag nga ania niini nga panahon?
Diin man sa imong gibutang sa imong pitaka?"
Ang iyang ulo nanakit ug siya dizzy.
Ug usab, ang mga tindahan mao ang rota.

102.jpg

Blangko nga mga kuta...paril nga walay kainit.
Sa balay diin dili na gugma ug ayaw paghulat.
Gikan sa tindahan mao ang naandan nga dalan.
Pinaagi sa yarda ug sa usa ka gubaon nga bodega.
Makakita sa mga iro. Ang akong anak nga lalaki nga gitawag kanako " Button."
Siya mihigda sa pagpakaon sa iyang mga itoy.
Sa iyang kaugalingon - "panit ug mga bukog" nanagpanilap
sa tanan nga lima ka mga sa usa ka mapinanggaon nga inahan.
Ug ang babaye mitan-aw sa ug mihilak.
Ingon sa usa ka kasakit nga milapos...Dili sa pagtagbaw.

101.jpg

"Ang akong Roma!"pagtan-aw sa mga itoy sa sama nga mahidalin-as.
"Siya gusto nga sa pagpakaon kanimo. Ang akong anak nga lalaki.
Siya mao ang inyong labing maunungon nga higala.
Unsa nga matang sa mga inahan ako?! Siya nga dili uban kanako na!
Karon, karon...ako pakan-a.""

  • Ako mitan-aw sa bag ug wala motuo sa akong kaugalingon.
    "Oh, Dios! Kinsa ako? Unsa ang akong gibuhat?
    Unsa ang "shit" ako gisukod ang kahulogan sa kinabuhi!"
    Ang tanan nga nadugmok, misulod ngadto sa kuta.
    "Pasayloa ko, akong anak, pasayloa ako!"
    Mga kamot, mga ngabil ug mga tuhod mikurog.
    "O, Dios, ako nagahangyo kanimo, luwasa ako!"

100.jpg

Nga dili sayon kabubut-on, makasabut.
Ang kanhi nga mga, ang labing maayo nga mama,
Mihunong ko sa paghunahuna mahitungod sa pag-inom.
Ug starters sayop pagtul-id:
Na sa usa ka bag-ong trabaho;
Uban sa mga silingan sa ilang napasig-uli;
Magbalantay sa mga baboy sa mga "Button" ug ang iyang bosota.
Kinabuhi...sa unsa nga paagi nga ang iyang buhok nausab.
Ug ang gabii sa tanan diha sa anak jn.
Giisip Rominy drowing.

98.jpg

"Ko nga hingpit nga nakalimot mahitungod sa atong kalingawan."

  • ug gibira ang mga kalag sa mga kasakit alang sa tapi.
    "Sa unsang paagi sa daghan nga siya nakahimo sa pagkalos niini,
    samtang siya sa iyang kaugalingon nga busy.
    Ang tanan nga mga kasakit mao ang nakahimo sa pagpahayag sa papel.
    Nga naghimo sa mga balay sa usa ka tawo sa usa ka block sa yelo.
    Ug ang balay nga mao ang kanunay nga mainit nga warmed,
    misugod sa pagpabalik ngadto sa usa ka makalilisang nga bilanggoan.
    Ug dinhi mao ang numero sa uban nga numero "Kanako nga 5 ka tuig!
    Walay usa nga congratulates! Ngano man?"
    Sa sunod nga ang usa mao ang cupped.
    Sa ibabaw niini sa iyang mga damgo gipintalan:
    ang mas gamay ug mas mga bitiis sa pag-adto,
    pagbansay sa ticket...siya naghulat dugay.
    Ang among bakasyon sa: palma, sa ting-init sa kaniya ug kanako.

97.jpg

Misaad ko sa pagdala kanimo ngadto sa dagat.
Kita adunay usa ka malipayon nga pamilya.
Kita sa matag usa alang sa matag-usa diha sa hingpit nga kalipay ug sa kasub-anan.
Ako nahadlok nga ang usa ka tibuok kinabuhi nga dili igo na karon!
Pagkasad-an sa mga anak nga lalake aron sa pagtubos.
Unsa kini nga? siya nagkurog.
"Gusto ko nga ang akong inahan paborito nga mga anak!"
ang drowing misinggit: ang iyang mga Anak nga lalake diha sa iyang mga bukton.
Ang labing malipayon nga mga lalaki sa kalibutan.
Siya gipintalan ang akong inahan sa matahum nga mga sinina.
Unsa nga paagi sa pagsarado sa kalag, kini nga mga drowing.

104.jpg

Siya gibutang sila sa usa ka album sa mga luha.
Sa usa ka piraso sa papel nga nahulog sa ibabaw sa lamesa.
Gidala sa gawas, ablihan, sa tutunlan kinsa.
Kini ingon og sama sa usa ka talagsaon nga damgo anak nga nagdamgo.
"Ako 6."..pahiyom, book nga malingin nga, sa kandila nga nagahuyop,
siya halok kaniya, adlaw nga Natawhan.
"Ang akong anak nga naghulat alang kanako! Siya magsige og pangandoy!
Siya sa unom ka mga adlaw human sa ugma! Sa pagkabanhaw!"

105.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 3.822$ and 2.874$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22