Iran 's Beautiful Nature

in #photography6 years ago

IMG_6403.JPG

IMG_6423.JPG

کی برای کشتنم ،عشق شد بها نه ات

ساعتم برای کِی میرسد به ساعتت
من نشسته ام هنوز روی بی نهایتت

سایه درخت وسار باز روی حنجره
باز مرگ بی صدا روی مرز پنجره

سالهای رفته را من کجا قضا کنم
درکجای این زمان خویش را رها کنم

در کجای آسمان می شوی ستاره ام
من به فکر زادنت در شبی دوباره ام

من شبیه چیستم در نگاه خانه ات
کی برای کشتنم ،عشق شد بها نه ات

میشوم برای تو تنگ ماهی بلور
میشوی برای من سالهای بی حضور

میشوی برای من یک همیشه تا ابد
میشوم برای تو میوه های یک سبد

علیمحمد پورحسن

IMG_6402.JPG

Sort:  

Woooooow aliiiiii..... mersiiiiiii 😍💗💗✔

khahesh mikonam azizam

Nice photos.. 👌

Thank you my dear 💗

You got a 1.35% upvote from @upmewhale courtesy of @teacherf!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34