#buhayprobinsya: Tunay na buhay

in #pilipinas6 years ago

image

Mga idol, maayong adlaw ninyong tanan. Katong didto ko sa bukid ug samtang nag lakaw ko padulong sa akong puy-an didto sa bukid naa kot naagian mga tapok o pundok sa nga bata nga nag buhat sa ilang mga dulaan nga gitawag ug "luthang". Ang luthang binuhat kini sa kawayan nga mura siyag bumba nga balahan lang ug basa nga papil. Bilib kaayo ko sa mga bata kay bahalag gagmay pa kaayo sila maka balo na sila mo buhat ug kaugalingon nilang dulaan. Ug dili lang kana akong gibiliban nila, bilib sad kaayo ko nila kay sa panahon karon ang mga bata nga nagpuyo sa ubos wa na maka ila anang dulaana kay ang ila naman gika busyhan kay kumpyoter naman. Bahalag nin-ana lang ang ilang mga dulaan diri ako makita sa ilang mga nawong nga malipayon kaayo sila sa ilang gibuhat.

inyong amigo: @deemmosqueda

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16