PINUBRING PAGKAON

in #pilipinas6 years ago

image

Mga idol pagka wa jud nakoy swerte ganina kay nahaponan ko ug gawas gikan sa trabaho dayon wa jud sulod ang among ref para maluto para sud-anon mao nga nu sulay ko ug adto sa merkado para mamalit unta. Apan wa jud koy swerte kay nangahurot na ang mga baligya nga isda didto ug kani nalang nga klasi nga isda abg nahabilin nga gitawag nila ug sardinas. Na ahat nalang jud ko tawon ug palit kay kung mag arti arti pako wala jud kami ma sud-an para panihapon. Mao nga nag palit nalang ko ani nga klasing isda nga igu ra nga maka sud-an mi karon. Ako nalang kini gi prito kay bati man kaayo ning isdaa kay daghan kaayi kinig mga bukod ug usa pa pod di na kini presko ug bati na kung sabwon pa.

inyong amigo: @deemmosqueda

Sort:  

lamia ana bai oi abot man diri ang kahumot.. hahah

humot ug karne ang baho ana

Hala murag namanol lagi kog kadali ay. Karon ra jud ko kabasa ug post sa steemit nga bisaya. Maka amaze... Kanindot gyud lagi sa atong pinulungan. :)

Murag ang pagkahibaw nako tamban na diri sa amoa... Pero di gyud kay ko tantung sure hehe...

hahahah dugay nako sigeg bisaya man

Gani man karon ra nako nalantawan imong blog. May nag resteem man gud sa imong post mao ng nabasahan nako hahaha... Wa man gud koy suroy suroy sa steemit uy... Ug makalatagaw man panalagsa ra gyud kaayo hehe ..

Barunday ang tawag sa amo ana.
Lami na siya pritohon.
Bahalag pinobre basta busog.

hahahah lahi pod tong barungoy man..kaila ko ato

Aw basin mangsi na...hahah
Taga.asa d.i ka? Kay bisaya man ka.

that fish looks gorgeous

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 65012.58
ETH 3101.28
USDT 1.00
SBD 3.86