BINUKID STYLE NGA PAGKAON

in #pilipinas6 years ago

image

Mga higala naka kaon naba mo ug baki? Kung wala pa, parehas ta. kahapon man gud na suroy ko sa lugar nga naay daghan nga basaka o mga tamnanan ug humay, naa may namaligya ug baki ug matud pa niya lami kuno kaayi kini luton ug daghan ang nagpa ngita ini. Ganahan pod ko unta mo palit apan di ako kabalo mo luto ini ug di sad ko kabalo kung unsaon pag limpyo. Kay daghan naman gud ko na dunggan nga mga storya nga lami gyud kuno ang baki mao nga ganahan unta ko mo palit adto pero wa man gud kou idea pa kung unsaon kini pag luto ug pag limpyo mao nga igo nalang tawon ko sa pagtan-aw sa mga baki.

inyong higala: @myaw

Sort:  

naka tilaw nako ana bai

maypaka bai

maypaka bai

lami man sad na

mao bitaw ingon nila bai

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85