#PAGKAING PINOY: PAGKALAMI SA BALOT

in #pilipinas6 years ago

image

Mga higala nag laway gyud ko nag tan-aw ani kanina. Kay ganina man gud nag suroy suroy ko sa among lugar kay lagi nindot kaayo ang panahob ganina kat wa gyud kini ni init, nag dag-um siya peri wa gyus kini ni ulan. Sa dihang nag suroy suroy ko ako kini sila naagian ang mga tapko sa mga tawo nga nag kaon ug balot mao nga ako nalang sila gipang picturan kay tayming man gud kaayo nga wa ko nag dala ug kwarta kay ang akong tuyo ra unta kay mag suroy suroy ra gud. Nag laway gyud ko nag tan-aw nila kay ganahan ug lamian man ko aning balot samot sa numero 18 ini.
image
Igo nalang tawon ko sa pagtan-aw kanina, kay diri man gud sa among lugar kay panagsa ra ang mamaligya ug balot. Kung naa man galing gikan kini sa laing lugar nga diri lang namaligya. Tayming unta kaayo ganina sa pag suroy nako nga naa untay namaligya pero ang mas taming nga wala koy dalag kwarta bisag piso.

inyong higala: @myaw

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75