Steemit - Jak tu trafiłem

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Jak tu trafiłem ?

steemit.png

Od dawien dawna interesowałem się platformą Youtube. Lubiłem oglądać pewne śmieszne kompilacje filmów i ... no różne różności :D
Najbardziej podobały mi się przeróbki o Youtuberach

Czasami jak gość zrobił dobrą przeróbkę to mogłem oglądać parę razy pod rząd.

Pewnego dnia na Youtubie zaczęło być coraz więcej "Patostreamerów"
W końcu trafiłem na kanał "BYSTRZAKTV", nie wiem czemu ale rozśmieszali mnie oni do łez tymi swoimi dymami :D

maxresdefault.jpg

Postanowiłem, że zrobię dla nich jakąś przeróbkę :)
Miałem na płytce Sony Vegasa. Szukałem na Youtubie jak tym programem się posługiwać i znalazłem kanał pewnego pana który bardzo mi pomógł

Mianowicie : Krzysztof Dziewiątkowski

I wtedy powstała moja pierwsza przeróbka. Mam ją tu jeszcze na kanale na YT, którego rzadko kiedy teraz używam

Jest to mój drugi kanał, ponieważ pierwszy został usunięty ale do tego przejdziemy za chwilę.

Na Youtube wstawiałem trochę gameplay'i i właśnie te przeróbki.
Ustaliłem partnerstwo i wszystko wyglądało dobrze, nawet po jakimś czasie zacząłem zarabiać (chyba 0,5 $ miesięcznie :D - mało ale pokazywało co i jak)

I nagle nadszedł ten dzień

Jeden z moich filmów gameplay z gry nie mógł zarabiać bo miał "prawa autorskie"
Mówię "kurde przecież nie dodałem żadnej muzyki ani nic"

Była to gra "Soul Reaver"

small_1700875718.jpg

Okazało się, że to po prostu muzyka z gry ....

Olałem to i zacząłem robić przeróbki, nawet dorobiłem się 150 subów

Nagle ...

BLOKADA DUDY NA YOUTUBE Z DATĄ.jpg

Tylko w moim przypadku był to TVN

Zrobiłem przeróbkę pod nazwą "Szkoła Youtuberów", wrzuciłem ją później drugi raz - drugie ostrzeżenie, więc wyciąłem ten moment gdzie były te "prawa autorskie" i wszystko było ok.

Link do filmu z wyciętą częścią na YT:

A tu całość:

https://dlive.io/video/emsonic/735c9d60-5697-11e8-8cf9-1b93be2e52ab

Wcześniej film był na DTube ale DTube usuwa...

Nie dość, że mi ten film usunięto to jeszcze pewien Youtuber ukradł mi ten film i dał znak wodny, że to niby jego dzieło:

Nawet dałem mu komentarz, że kradziony film, a co on zrobił? Usunął komentarz, a co dziwne jemu jakoś TVN nic nie zrobiło.

Samym dowodem na to, że film jest mój, jest to że u mnie nie ma znaków wodnych a on sobie dodał i że to już niby jego. Wiecie o co chodzi

Następnie zrobiłem przeróbkę "Taconafide - Tamagotchi", w której dałem dosłownie 10 sekund tej piosenki i kolejne ostrzeżenie.
Razem już 3 - więc już po koncie

Chciałem aby przywrócili mi konto, ale nikt się nie odzywał....

Więc po prostu zrezygnowałem i założyłem ten nowy kanał na YT

Ale znowu zdobyć te 150 subów na tych samych filmach było ciężko

Pewnego dnia natrafiłem na youtubie na kanał pana @carrioner

Dokładnie na ten film :

Nie miałem pojęcia co to jest ta kryptowaluta ani nic...

Założyłem konto na Steemit

Wszystko tu nadal było dla mnie czarną magią :O, odpaliłem streama Carrionera i pytałem się go co i jak i pan @carrioner okazał się być bardzo pomocny. Powoli z dnia na dzień wiedziałem o co chodzi, poznałem DLive, DTube, Steemit, Steempeak, Busy, itp.

Ogólnie polecam kanał Carionera, ma bardzo ciekawe treści i tak naprawdę to, że tu jestem w połowie zawdzięczam mu.

Dziękuje @carrioner

Zawsze zamiast robić filmy, marzyłem też o swoim własnym blogu.

Kiedyś nawet założyłem taki, ale nikt tam nie wchodził, nikt nie komentował

Na Steemit można prowadzić i bloga i grać w gry

Nie zapomnę tego dnia, kiedy zauważyłem pierwszy raz jak mój post coś zarobił

Nawet te 0.01 to już jest satysfakcja z pracy oraz hobby i też to, że komuś się spodobało.

Na Youtubie na coś takiego bym musiał czekać chyba z parę lat :D

Więc tak na koniec, Steemit to chyba najlepsza platforma jaką dotychczas poznałem, ludzie są tu świetni, pomocni, zero hejtu, no platforma marzenie.

Polecam ją każdemu, kto chce nagrywać filmy, pisać itp. Dla każdego tu znajdzie się miejsce :)

Pozdrawiam gorąco @emsonic :)


ENG version

----Sorry for my english it's not so good ----

How did I get here?

steemit.png

I have been interested in the Youtube platform for a long time. I liked to watch some funny compilations of movies and ... different things: D
I liked the best about the parody of Youtubers

Sometimes, when a guest did a good change, I could watch it in a row several times.

One day more and more "Patostreamers" started to appear on Youtube
Finally I came across the channel "BYSTRZAKTV", I do not know why but they made me laugh to tears with their content :D

maxresdefault.jpg

I decided that I would do some alteration for them :)
I had a Sony Vegas disc. I was looking at Youtube how to use this program and I found a channel of a gentleman who helped me a lot

Krzysztof Dziewiątkowski

And then my first parody-movie was made. I still have her here on the YT channel, which I rarely use now

This is my second channel because the first one has been removed but we will go to it in a moment.

On Youtube I put in a bit of gameplay and it's just these parodies.
I established a partnership and everything looked good, even after some time I started to earn (probably $ 0.5 a month: D - little but it showed what and how)

And suddenly the day has come

One of my gameplay movies could not make money because he had "copyright"
I say "I just did not add any music or anything"

It was a "Soul Reaver" game

small_1700875718.jpg

It wast music from the game ....

I poured it and started making parodies, I even made up 150 sub

Suddenly ...

BLOKADA DUDY NA YOUTUBE Z DATĄ.jpg

In my case it was TVN

I made a parody under the name "Youtuber School", I threw it a second time - the second warning, so I cut out the moment where the "copyright" was and everything was ok.

Link to the movie with the part cut out on YT:

And here the whole:

https://dlive.io/video/emsonic/735c9d60-5697-11e8-8cf9-1b93be2e52ab

Previously, the movie was on DTube but DTube removed ...

Not only was this movie removed, but a certain Youtuber stole from me this movie and gave me a watermark that it was supposed to be his work:

I even gave him a comment about the stolen movie and what did he do? He removed the commentary and, oddly enough, TVN did not do anything about it.

The only proof that the film is mine is that I do not have watermarks and he added that it was already his. You know what's going on

Then I made a modification of "Taconafide - Tamagotchi", in which I gave literally 10 seconds of this song and another warning.
Total 3 - so it's over

I wanted to restore my account, but nobody said anything ...

So I just gave up and founded this new channel on YT

But to get those 150 sub in the same films again was hard

One day I came across a youtube for Mr @ Carrioner's channel

Exactly for this movie:

I had no idea what this cryptocurrency or anything ...

I created an account on Steemit

Everything here was still black magic for me: Oh, I fired Carrioner's streams and I asked him what and how Mr. @carrioner turned out to be very helpful. Slowly day by day I knew what was going on, I met DLive, DTube, Steemit, Steempeak, Busy, etc.

Generally, I recommend Carioner's channel, it has very interesting content, and in fact, I'm halfway to getting him here.

Thank you @carrioner

Always instead of making movies, I also dreamed about my own blog.

I used to wear one, but nobody came in, nobody commented

At Steemit you can lead and blog and play games

I will not forget that day when I first noticed how my post earned something

Even those 0.01 is satisfaction from work and hobby and also that someone liked it.

On Youtube I would have to wait for something like that for a couple of years: D

So in the end, Steemit is probably the best platform I've ever met, people are great here, helpful, no hate, platform od dreams :)

I recommend it to anyone who wants to record movies, write etc. For everyone there will be a place :)

Regards @emsonic :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12