Dawno nic nie nagrywałem - krótki cover.

in #pl-artykuly5 years ago


Hej! Fajnie, że jesteś!


Minęło trochę czasu odkąd nagrałem jakiś cover. Ostatnio usłyszałem kawałek "Purpose" z albumu o takiej samej nazwie. Przypomniałem sobie jak bardzo mi się podobał. Jego tekst niesie za sobą ogromną wartość. Pianino nadaje mu przyjemnej lekkości. Dlatego też postanowiłem nagrać wokal w takiej własnie "soft" wersji, posiadający sporo powietrza. Myślę, że dobrze komponuje się to w takim klimacie. Nagrałem to dość spontanicznie, bez jakichś przygotowań. Z pewnością mógłbym poprawić parę fragmentów, ale czy nie fajnie jest czasami polecieć na żywioł? 😜


Trochę krócej niż zawsze


Kawałek opowiada o trudnych chwilach w życiu, z którymi zmaga się każdy z nas. Poczucie bezsilności potrafi zawładnąć człowiekiem. Często gubimy się podczas naszej podróży i nie jesteśmy w stanie określić która drogę wybrać. Głęboka rozmowa z samym sobą jest ukojeniem w tym całym szaleństwie. Jesteśmy ludźmi i wszyscy popełniamy błędy. Nie dajmy się zwieść, patrząc na idealne życia innych, które wcale takie nie są. Podejmuj decyzje w oparciu o to, co podpowiada Ci serce. Zaprowadzą Cię one do Twojego "celu" (Purpose), który pochłonie Twoje zmartwienia. Każdego dnia staraj się być lepszym SOBĄ niż byłeś wczoraj. Podkreślam SOBĄ, bo zbyt często porównujemy się do innych ludzi, którzy mają zupełnie inne pragnienia i są na innym etapie w swoim życiu. Nieważne z jak "niskiego" poziomu zaczynasz, pamiętaj, że każdy kiedyś tam był. Każdy ma gorsze dni, w trudnych momentach pamiętaj "To tylko zły dzień, a nie złe życie."


Usiądź wygodnie :)


Tym razem zostawię Cię z krótszym wpisem. Tę pustkę wypełni właśnie mój krótki cover do usłyszenia! :)

Tekst
Feeling like I'm breathing my last breath
Feeling like I'm walking my last steps
Look at all of these tears I've wept
Look at all the promises that I've kept
I put my all into your hands
Here's my soul to keep
I let you in with all that I can
You're not hard to reach
And you've blessed me with the best gift
That I've ever known
You give me purpose
Yeah, you've given me purpose





Link do mojego bloga: https://kamykworld.pl

Sort:  

Twój post został podbity głosem @sp-group kurator @julietlucy.
Nagrywaj więcej!;)

Dziękuję! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88