Powracam z krótkim coverem.

in #pl-artykuly5 years ago (edited)


Minęło trochę czasu...


Po krótkiej ;) przerwie wracam z nowym coverem. Tym razem będzie to piosenka pt. "Without Me". Jej autorką jest piosenkarka Halsey. Kiedy w radiu usłyszałem ten kawałek po raz pierwszy, pomyślałem "dziewczyna ma nieziemski głos". Wróciłem do domu i przesłuchałem go ponownie. Tym razem całkowicie wsiąkłem w klimat, który stworzyła w nim artystka. Jest to jeden z kawałków, który sprawia, że czuję to "coś". Dziwne uczucie, ale już wiedziałem wtedy, że chcę się z nim "zmierzyć".

Zakładaj słuchawki! 😜


Postawiłem na proste nagranie, bez jakichś specjalnych efektów. Zdecydowałem się na przyjemny instrumental z gitarą akustyczną w roli głównej. Daj mi znać, co o tym sądzisz. Na koniec oprócz nagrania, podrzucam Ci jeszcze tekst, jakbyś chciał pośpiewać ze mną. :)

Tekst
Found you when your heart was broke
I filled your cup until it overflowed
Took it so far to keep you close
I was afraid to leave you on your own
I said I'd catch you if you fall
And if they laugh, then fuck 'em all
And then I got you off your knees
Put you right back on your feet
Just so you can take advantage of me
Tell me how's it feel sittin' up there
Feeling so high but too far away to hold me
You know I'm the one who put you up there
Name in the sky
Does it ever get lonely?
Thinking you could live without me
Thinking you could live without me
Baby, I'm the one who put you up there
I don't know why
Thinking you could live without me
Live without me
Baby, I'm the one who put you up there
I don't know why


Link do mojego bloga: https://kamykworld.pl

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88