Sort:  

Dieta doładowująca - zaniemówiłam z wrażenia!!!

Jest takie coś jak FATUM pomocnej dłoni.
Dużo kupuję przez internet i prawie za każdym razem jak ktoś mnie prosi o kupno czegoś dla niego to zdarzają się wtedy różne cuda. Kasa niezaksięgowana, towar nie taki bądź go nie ma i trzeba czekać dwa tygodnie itp.
Pozdrawiam.

"I ja tam byłem, czołem o ścianę biłem a co żem widział i słyszał to kapitan posta napisał."
Czytał Tomasz Knapik.

oo jaki fajny z Ciebie kolega :)

zerknę co tam u Ciebie, bo jestem bardzo podatna
i ujęła mnie wasza historia :))

A dziękuje, normalny typ o nienormalnych zainteresowaniach. Chyba to Normalne prawda? :D

Tysiące złotych na cukier wydaje i twierdzi, że przyjaciela w biedzie poznał... :)

Fajna historia, dobrze że wszystko szczęśliwie się skończyło.

Nie znam się,więc zapytam się :)
Nie można kupić bezpośrednio Steem,tylko trzeba najpierw kupić np.Ethereum i później dopiero wymieniać na Steem??

@kapitanpolak You have received a 100% upvote from @steemmentor because this post did not use any bidbots and you have not used bidbots in the last 30 days!

Upvoting this comment will help keep this service running.

Też od miesiąca zastanawiam się czy nie dokupić 1500 SP

No niezłych atrakcji dostarczyły Wam te operacje :D

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71