Sort:  

Świetny film, powstało nawet kilka niezłych gier z universum - np. strategia Starship Troopers: Terran Ascendancy. tipuvote! 1

This post received 1.45 SBD upvote from @tipU funded by @cardboard | @kapitanpolak now has a chance to win free @steembasicincome share :) | Voting service guide | For investors | Claiming Byteball Airdrop Guide.

Hello kapitanpolak!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Powiem Ci, że się nieźle uśmiałem czytając ten tekst - a zwłaszcza wstęp :D

Rzutem na taśmę załapałeś się do konkursu, co mnie bardzo cieszy :)

Filmu nie widziałem, ale może kiedyś, jak najdzie mnie ochota na coś niewymagającego, to sobie o nim przypomnę :)

To był pierwszy film jaki widziałem na DVD :)

Film faktycznie dobry, a do tego z tego co pamiętam po ekranie przechadzała się jakaś ponętna Pani ;)

Na pewno o tą :) Bardzo lubię ten film, chociaż rzeczywiście arcydziełem sztuki filmowej chyba nie jest :) Ale jest akcja sci-fi, czyli jest dobrze :)

Tez bardzo lubie ten film :)

@kapitanpolak You have received a 100% upvote from @spambuster because this post did not use any bidbots and you have not used bidbots in the last 30 days!

Upvoting this comment will help keep this service running.

Z małżonka oglądamy wszelkie filmy SF. Dobrze, że trafiła mi się taka towarzyszka życia. Pozdrawiam. Film świetny.

Nie byłem pewien czy oglądałem ten film. Wpisałem w youtube'a i mogę powiedzieć , że tak. Najlepsze to beka z systemu i niedbaniu o jednostkę. Może się skusze na pozostałe części.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86