Sort:  

Chyba nie idealizujemy niczego bardziej, niż dzieciństwo. Tymczasem jak w Twojej opowiastce byliśmy wtedy niegotowi, chaotyczni, często okrutni...

Brakowało mi przyznam podwójnej perspektywy, dziecka i dorosłego, tym bardziej że mrowisko jako coś w rodzaju "zbiorowego" umysłu to jeden z najczęściej badanych przypadków emergencji. Na przykład:

http://155.158.112.25/~algorytmyewolucyjne/materialy/inteligencja_stadna.pdf

Czy opowiedział im, że "Wielka Ręka z Nieba" zabrała go do raju, w którym nikt nie musi martwić się o to czy będzie miał co jeść?

"insektopia" :) oglądałeś "Mrówkę Z"?

Polecam jeszcze "Dawno temu w trawie", też dobra animacja w takim uniwersum.

Kurde muszę znaleźć w końcu czas, by może popstrykać w tej technice coś, bo mam parę "szkiełek" do mojego 5DMII, które chyba robią takie samo przybliżenie.
szkla.jpg

Uśmiałem się pod nosem bo miałem bardzo podobny okres. Też obserwowałem owady pod lupą a że mrówek najwięcej więc nad nimi w kuckach spędzałem najwięcej czasu. Też muszę się przyznać, że kilka owadów padło od mojej zabawy. Tyle, że ja nie karałem mrówek a skorki pospolite, które często z prania wypadały.

Jak tylko w tekście zobaczyłem słowo lupa i mrówki, to wiedziałem jak się to skończy :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02