Ognisko z kiełbaskami czyli niezdrowy wypoczynek- CZĘŚĆ DRUGA

in #pl-artykuly6 years ago

Witam wszystkich Czytelników


Dzisiaj kolejna cześć, będę pisał o kiełbaskach czyli niezdrowym smacznym wypoczynku.

Całodniowy wypadzik w góry wymaga troszkę większych przygotowań niż to zwykle robię.
Np. ognisko, co potrzebuje? Wiele razy złapałem się na tym że coś zapomniałem.... niby prosta rzecz!

siekierka , ostry nóż
zapałki ( zapalniczki nie polecam )
rozpałka ( suche drewno )+ brykiet oraz płyn do rozpalania grilla
zaostrzone kije na kiełbaski
wiadro , worek na śmieci.

Dlaczego zapałki? Wcześniej używałem zapalniczki aż pewnego razu kamień mi wyskoczył, nie miałem szans pożyczyć od kogoś.... zupełne pustkowie a sklep 30 min jazdy. Także oblizałem się tylko.
Po co brać wiadro? W miejscach gdzie zawsze urządzam grilla lub ognisko znajduje się woda, jezioro, rzeka wiec do zagaszenia używam wiadra z woda. Zostawianie takich niedopałków możne się źle skończyć.
Resztę wyposażenia raczej nie muszę objaśniać.

Wrócę teraz do mojego wyjazdu......

Zaczęliśmy od 15minutowego spaceru dla zwiększenia apetytu...

IMG_20180514_123355.jpg

A oto ja na punkcie widokowym.

IMG_20180514_113823.jpg

IMG_20180514_113646.jpg

IMG_20180514_115240.jpg

Fantastyczna pogoda, bez wiatru.

IMG_20180514_123141.jpg

IMG_20180514_123145.jpg

IMG_20180514_130559.jpg

Widoczność na wiele wiele kilometrów.

IMG_20180514_130609.jpg

IMG_20180514_130951.jpg

IMG_20180514_125945.jpg

Po powrocie apetyty wzrosły niesamowicie, 2 godziny marszu w słońcu! Rozpoczęliśmy przygotowania: na początku puste palenisko.

IMG_20180507_144011.jpg

IMG_20180507_145051.jpg

"Przy pracy zespołowej 20 min później....

Urządzając ognisko zawsze wracają wspomnienia z młodych lat. Kiełbaski, pieczone ziemniaki, zapach dymu..... coś wspaniałego. Staram się to przekazać moim dzieciom, zafascynowane są takim życiem. Mój syn wciąż chce robić biwaki i ogniska. Zostanę chyba mianowany na zastępowego.


Jestem zwolennikiem zdrowego jedzenia, pomimo ze w dzisiejszych czasach wędliny to produkt fabryczny w dodatku bardzo niezdrowy, w tym jednak wypadku robię wyjątek.

IMG_20180507_145053.jpg

Oraz zimny browar z potoku..... ;)


Ciesze się ze moglem z Wami podzielić się tymi zdjęciami.

Jeśli się Wam podobają, dajcie mi znać,
Pozdrawiam : Magnus.

Sort:  

Piękne widoki 😲
Patrząc na te zdjęcia, aż chce się pojechać w to miejsce!
Nie wiem dlaczego, ale jako osoba trenująca, widzę siebie tam, biegającą po tych ścieżkach w upale :D
W takim razie 15 min czy 2 h spaceru? Rozumiem, że spacerowanie w takich warunkach znacznie "samoistnie" się przedłuża :)
Pozdrawiam :)

Gratulacje. Wygrana w ukrytym konkursie nalezy do Ciebie!

Pozdrawiam Magnus

Dziękuję bardzo za nagrodę! 😉 Bardzo miłe zaskoczenie :)

Pozdrawiam 😊

widoki niesamowite!

Mieszkam tu 10 lat i wciaz nowe miejsca odkrywam.

Cześć @magnus19 :)

Ta część jest ściśle w temacie "majowiczów" z typowymi dla tego okresu kiełbaskami :) - miodzio.
Piękne zdjęcie ( zwłaszcza te z kiełbaskami ;) ) i miła historia do poczytania. Podobał mi się punkt widokowy - na płocie deseczka i napis "Viewpoint" :D

Kilka pytanek - zabrałeś płyn do grilla, ale zrobiłeś ognisko, spacer się wydłużył z 15 minut do 2ch godzin i piwko przed jazdą samochodem, trochę mi tu nie pasują te fakty...
Jak to z tym było ;) ?

Pozdrawiam serdecznie czekając na więcej foto-wycieczek :)

Piotr @abc.love.steemit

To chodzi o browar z potoku czyli po prostu zimna woda z rzeki do picia :))

Jestem pewien ;)
"Zimna woda zdrowia doda" i zawsze można ją sobie nazwać "Browar".

Oczywiscie ze mialem na mysli zimna wode..... ;)

Ta informacja powinna dotrzeć nie tylko do miłośników psów, ale i reszty społeczeństwa.
Bez nagłaśniania tej sprawy ludzie nadal nie będą rozumieć symbolu, jakim jest żółta kokardka.

Zazdroszczę tych widoków, ja mógłbym tak co weekend (gdybym mógł-trzeba chyba popracować nad swoim czasem), bo widoki, jakimi się podzieliłeś kuszą oj kuszą.

  • Jeśli chodzi o kiełbaski-może i są nie zdrowe, ale ile mamy tych ciepłych odpowiednich dni w Polsce, na takie kiełbaski z ogniska.

  • Pieczone ziemniaki, w moich stronach „skórzoki” do dzisiaj, kiedy tylko co jakiś grill czy ognisko, muszą być.

Ładny wpis i zdjęcia.

Dziekuje.
Ps. Ale ile my w UK mamy cieplych dni.... he he

kiełbaska z grila, siedzę i czuje dreszcze w brzuchu ;D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97