MoYu MF3S 3x3x3 - recenzja

in #pl-artykuly5 years ago

Dzisiaj pozwolę sobie zrecenzować jeszcze jedną kostkę 3x3x3. Moją ulubioną. Osiągnąłem nią mój rekord życia 27 sekund. Tym razem firmy MoYu. Kostkę kupiłem całkiem niedawno. Chciałem mieć jeszcze jedną trójkę w swojej kolekcji. Kostka dość mnie zdziwiła swoją bardzo niską ceną i wysoką jakością, ale o tym za chwilę.

Parę słów o producencie


Firma MoYu produkuje różnej wielkości kostki w o wiele niższych cenach niż konkurencyjne firmy. Co prawda kostki są nieco gorszej jakości, ale mimo to nadają się do układania. Oferta firmy jest raczej skierowana dla kolekcjonerów kostek i ludzi, którzy układają kostki rekreacyjnie (czyli dla takich jak ja) a nie na czas.

Jak ktoś chce kupować sobie co raz to większe kostki, a nie chce wydawać zbyt dużo pieniędzy, to gorąco polecam produkty tej firmy.

Gdzie kupić?


Tak jak większość tego typu kostek - w sklepach internetowych, Allegro, Ebay itp. Osobiście kupiłem kostkę na Allegro.

Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/kostka-logiczna-ukladanka-mf3s-moyu-3x3x3-mf8807-7387191557

Co może najbardziej rzucić się w oczy to cena. 12 zł + koszty przesyłki. Brzmi niewiarygodnie, ale to prawda. Tak dobrą kostkę można kupić tak tanio. Z tego co się dowiedziałem jest to kostka budżetowa przeznaczona głównie do układania na czas. Nie wiem dokładnie co znaczy zwrot 'kostka budżetowa', ale to nie ważne - najważniejsze, że tanio i dobrze.

W zestawie dostajemy kostkę, oryginalne pudełko oraz instrukcję układania w języku chińskim i angielskim.

Jakość kostki


Tak jak wspomniałem wcześniej - kostka jest bardzo tania i świetna. Głównym plusem jest fakt, że zamiast naklejek ma kolorowy plastik dobrej jakości. Dzięki temu po wielokrotnych ułożeniach nie będziemy mieli problemu ze zdartymi naklejkami.

Kostka rusza się świetnie. Rewelacyjnie ścina zakręty. Chodzi płynnie bez żadnych zacięć. Posiada śruby regulacyjne dzięki którym możemy regulować kostkę według naszych preferencji - czy wolimy luźno wyregulowaną czy też bardziej ściśniętą.

Więcej nie mam o niej co napisać, ponieważ jest po prostu świetna. Nie wiem co mają lepszego droższe kostki - mogę się domyślać, że zapewne są szybsze. Ale mogą być jeszcze szybsze od tej? :D

Podsumowanie


Szczerze bardzo polecam kostkę MoYu MF3S! Za niewielką cenę można dostać tak wiele. Polecam osobom, które chcą ćwiczyć układanie na czas i bić swoje rekordy.

Ocena: 5+/5

Źródła:
Zdjęcia mojego autorstwa

oraz

http://zcube.hk/

Sort:  

Congratulations @tartsak! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 500 upvotes. Your next target is to reach 600 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

!tipuvote 0.2 hide

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 67020.94
ETH 3270.13
USDT 1.00
SBD 4.62