YuXin Kylin Pyraminx - unboxing

in #pl-artykuly5 years ago

Jakiś czas temu postanowiłem uzupełnić swoją kolekcję kostek w bardzo ciekawą układankę - piramidkę (fachowa nazwa - PYRAMINX). W związku z tym postanowiłem poszukać takiej kostki na Allegro. Wybrałem sortowanie od najniższej ceny, bo mi droższej kostki naprawdę nie trzeba.

Znalazłem super ofertę: https://allegro.pl/oferta/yuxin-black-kylin-pyraminx-color-netcube-7919986159
Cena niska: 22,99zł + koszty przesyłki. Sprzedawca również zaufany, bo wcześniej już robiłem u niego zakupy i było wszystko super. Dostałem nawet dodatkowe gadżety za zakup.

Jako formę wysyłki wybrałem najtańszą opcję: paczka w kiosku Ruchu. Dzisiaj paczka doszła i postanowiłem zrobić opisowy unboxing.

Paczka jest dobrze zabezpieczona. Widzimy naklejkę 'NIE RZUCAĆ'. Dobrze to świadczy o sprzedawcy.

Po rozpakowaniu mamy jeszcze jedną paczkę:

Bardzo fajnie, bardzo fajnie, ostrożność na wysokim poziomie, ale mam nadzieję, że po rozpakowaniu tej paczki będzie już kostka i może... jakieś gratisy :P

Ehh, niestety tym razem bez żadnych dodatków. Chyba mnie już znają z tego sklepu, bo wcześniej mi wysłali długopis i listę algorytmów do układania kostki 3x3. Tym razem sama kostka owinięta folią bąbelkową i paragon. Trudno...

Czas wypakować pudełko z tej folii. Chyba każda kostka jest owijana w taki sposób. Folia pozwala zabezpieczyć kostkę przed jakimiś uszkodzeniami wynikającymi z nieostrożności ludzi na poczcie. Wiadomo, różnie bywa...

No i zostało nam już tylko otworzyć pudełko i sprawdzić jego zawartość. Pudełko otwieram dość delikatnie żeby go nie rozedrzeć. Lubię kolekcjonować pudełka z kostek. Mogą się przydać w razie gdybym kiedyś chciał je sprzedać. Ludzie lubią kupować takie rzeczy wraz z pudełkiem.

No i jest nasza układanka. Pierwszy raz mam piramidkę w rękach. Jednak czuję, że wszystko dobrze się porusza. Od razu mogę zauważyć, że nie jest to demon prędkości i szybkości, ale jak na tą cenę kostka jest naprawdę płynna i dobrze się porusza.

Na dnie pudełka znalazłem jeszcze instrukcję układania w języku chińskim, ale nie wiem czy się z niej coś wyznam:

Pierwsze wrażenie naprawdę dobre. Kostka jest bardzo lekka i miła w dotyku. Cieszę się, że wybrałem wersję na kolorowym plastiku, ponieważ naklejki mogłyby się niestety zdzierać, a tak nie będzie z tym problemu.

Piramidkę zdążyłem już rozmieszać, ale nie zdołałem jej jeszcze ułożyć. Próbowałem samodzielnie to zrobić, ale raczej sobie nie poradzę. Kostka ma inny rozstaw klocków przez co metody i algorytmy z ułożeń tradycyjnych kostek się tu nie sprawdzą.

Gdy uda mi się zrozumieć system układania chętnie napiszę wam wprowadzenie do Pyraminxa. Sam jestem ciekawy ile zajmie mi nauka układania.

To tyle na razie. Lecę uczyć się układać! :)

Źródła:
Zdjęcia mojego autorstwa

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17