Konkurs tagu #pl-blog - moje wyznanie

in #pl-blog6 years ago

 

Jest to odpowiedź na wpis @rozku i moje zgłoszenie do „konkursu”.  Swoją drogą takiej ankiety to lekko z 20 lat  nie wypełniałem :)  

https://steemit.com/pl-blog/@rozku/pl-blog-zaprasza-na-konkurs-nagrody-za-11-sbd (kliknijcie i wypełniajcie ci, co jeszcze tego nie zrobili)  

Utwór mojego życia to..


  Zawsze sobie to tłumaczę – najczęściej to słuchałem „12 groszy” Kazika, ale czy to jest najlepsze co słyszałem? Chyba jednak „Nothing else matters”. Ma magię!  
  Znacie na bank:

   
  
 

To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..


  Masło i coś do chlebka. Nic oryginalnego.    
 

Podróżowanie to dla mnie..


  Znakomity czas na reset. Im jestem starszy tym bardziej to doceniam. Choć jak ostatnio zobaczyłem jak żerują „górale” i górale w Zakopanem to o mało nie rzygłem.    
 

Film, z którego nigdy nie wyrosnę..


  Zależy w którym momencie – gdy jestem nastawiony na tak to „Forrest Gump”, gdy na nie to „Psy” Pasikowskiego.    
 

Gdy mi smutno, to..

Słucham smutnej, poważnej muzyki. Po jakimś czasie mi wtedy przechodzi.   

Książka, która zmieniła moje życie to..

„Rok 1984” Georga Orwella. Po prostu masakruje psychikę i zupełnie inaczej postrzegasz po niej świat. Nic mnie tak nie zwaliło z nóg.   

Mam ciarki, gdy..

Czuje się niepewnie. Ale nie zawsze oznacza to minus.    
 

Nie wyobrażam sobie wypoczynku/urlopu bez..

Rodzinki i wyjazdu minimum 100 kilometrów od domu.   

Mój dom marzeń to..

Mam nadzieję, że dziś skończyłem jego remont, więc zobaczę za pół roku czy się mi udało. 120 metrów, ale zobaczymy :) 

Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..

Nie ma „przyjaciół”. Jest pewien moment w życiu z którym spędzasz z kimś czas i jest ci z daną osobą po prostu dobrze. Oczywiście musi to być wzajemne.   

Mój szacunek wzbudza..

Umiejętność działania w grupie i wzajemnego docenienia tych działań. A także to, że każdy w grupie jest sobą a inni to po prostu szanują. Czyli politykiem bym nie mógł być.   

Góry są dla mnie..

Czymś co mam na rzut beretem i z chęcią korzystam, by zedrzeć w nich buty.    
 

Marzenie, które jeszcze przede mną, to..

Mieć 100% pewność jutra. Bez stresów co MOŻE się wydarzyć (wojna, huragan itp) 

Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..

Przyzwolenie polskiego społeczeństwa na demontaż państwa.   

Najprzyjemniejszy zapach to..

Ech, to zachowam dla siebie ;)   

Chciałbym aby ze świata zniknęło..

Plastik. TO mnie strasznie wku… Co my naszym dzieciom zostawiamy… Ech… szkoda gadać.   

Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..

Trudno powiedzieć czy ślub czy też narodziny dzieciaków, ale w ten deseń bym uderzał. Czyli nic nadzwyczajnego :) 

Sort:  

!cheetah ban
ID Deception

!cheetah unban
Account has verified authorship on http://auschwitzmemento.pl

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80