Debiuty! Edycja #0

in #pl-debiuty6 years ago (edited)

Tak jak zapowiadałem, Perełki odchodzą do lamusa, natomiast nadchodzą Debiuty! Polecamy je zwłaszcza nowym osobom na tagu które szukają okazji na zaprezentowanie swojej twórczości w szerszym gronie, bez uciekania się do wspomagania botami. Pamiętajcie, że wszyscy walczymy pod jednym sztandarem, razem wygramy lub razem upadniemy.

hiker-1149898_960_720 (1).jpg

Czym są debiuty?
Jest to cotygodniowy konkurs dla twórców i kuratorów pozwalający wybić się nowym twórcom a kuratorom zarobić trochę więcej niż nagroda kuracyjna ;)

Zasady:

  • Zgłaszamy tylko cudze posty
  • Zgłaszamy posty użytkowników których pierwszy post został opublikowany nie dalej niż 3 miesiące (kalendarzowe) temu
  • Zgłaszamy maksymalnie 3 posty
  • Wybrane 3 posty zostaną opublikowane w Głównym wydaniu Tygodnika Kuratorskiego
  • Bierzemy pod uwagę posty zgłoszone w ciągu tygodnia od ogłoszenia edycji konkursu (lub do następnej soboty 20:00)
  • Nad wyborem czuwa redakcja która w głosowaniu wybiera zwycięskie posty
  • Nagrody stanowią całość SBD z postu + ewentualne nagrody sponsorów
  • Nagrody dzielone są w równych częściach miedzy kuratorów i autorów tekstów do których linki zostały opublikowane
  • Jeden kurator może otrzymać nawet do 3 nagród za swoje polecenia.
  • W przypadku polecenia tego samego posta przez kilku kuratorów decyduje kolejność zgłoszeń
  • W sprawach nieuregulowanych (jeszcze) organem rozstrzygającym będzie redakcja

To tyle, mamy nadzieję, że konkurs będzie cieszył się popularnością jaką uzyskał sam Tygodnik Kuratorski. Jesteśmy i zawsze będziemy mediami w służbie społeczności działając dla Waszego dobra.

Sort:  

Fajna akcja. Jestem na Steemit dopiero od kilku dni i im bardziej się zagłębiam, tym bardziej podoba mi się tutejsza społeczność 🙂

https://steemit.com/polish/@swiatfotoobrazow/smartphone-photography-kolory-przed-burza-bc77c6001206b

drugi post, który zgłaszam do konkursu. Zwróciłam uwagę na zdjęcia, dech mi zaparło...

Heh może ktoś będzie tak hojny i zgłosi któryś z moich postów :)

Super inicjatywa:)

Gdzie zgłaszamy te posty? Tu w komentarzach? Ile postów jednej osoby można zgłosić?

W komentarzach, maks 3 posty może jedna osoba zgłosić.

https://steemit.com/polish/@angatt/autostrada-na-slodko
@angatt mieści się w kryteriach czasowych podanych w regulaminie, pisze inaczej niż wszyscy, posty udokumentowane niesamowicie starannie. To moja pierwsza kandydatka do pl-debiuty, zadebiutowała z przytupem.

ten post jest sprzed 23 dni.. Nie wiem czy regulamin jest czytelny, chodzi o posty zgłoszone w ciągu tygodnia od opublikowania edycji konkursu (do godziny 20 w następną sobotę)

Podmieniłam....

Dobrze, wyjątkowo w tej, zerowej (czyli pełnej błędów) edycji będziemy brać pod uwagę też posty z zeszłego tygodnia

Mega fajnie, że ktoś musi zgłosić kogoś do tego konkursu. Było by miło jakby i mnie ktoś zgłosił ;) Zapraszam na mojego bloga.

@kurator-polski dzięki za wszystkie upvoty pod moimi postami. ^_^

Super akcja! Jestem tutaj nowa, więc muszę się rozeznać, ale jeśli trafię na jakąś debiutancką perełkę, to na pewno zgłoszę! Konkurs trwa do soboty, tj. 19ego, tak?

To ja zgłaszam post użytkownika @psychepl: https://steemit.com/polish/@psychepl/standardowy-dzien-na-wydzielonym-oddziale-w-szpitalu-psychiatrycznym

Uważam, że cała jego seria osobistych wpisów zasługuje na uznanie.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11