Autostopem przez świat...

in #pl-emocjonalnie5 years ago (edited)

Jesteś studentem? Nie masz pieniędzy na podróż? Pragniesz się zintegrować z nowymi ludźmi, wyrabiając w sobie tym samym skillsy konwersacji? Podróż "Na stopa" jest ostatnio coraz to bardziej popularnym sposobem podróżowania, głównie wśród młodych ludzi. Możliwość zwiedzenia świata praktycznie za darmo i przeżycia podróży swojego życia wydaje się być dla wielu z nas kuszącą opcją, hm? Kciuk w górę, albo jakaś tabliczka. Przyciąganie kierowcy podskokami, kolorowymi ciuchami, ładnym uśmiechem as.jpg

Dobrze jest się jakoś odznaczać. Na przykład ja jestem totalnym introwertykiem, grobowy poker face zawsze czyli pozytywnie się nie odznaczam. Wolałbym zabierać autostopowiczów, ale do tego dojdziemy ;) Dobrze jest zabrać ze sobą na pewno plecak, nie walizkę. Same najpotrzebniejsze rzeczy, oraz jakieś słodycze, lub inne upominki dla kierowców w podziękowaniu za podróż, pamiętajcie, żeby nie januszować... I nie zabierać potencjalnych słoików do Warszawy, u nas tego pełno, ale to tak btw :)

Bardzo wiele mówi się o niebezpieczeństwie, związanych z podróżami stopem. "Ooo, jak wsiądziesz to na pewno Cię ukatrupią, zgwałcą, zrobią cokolwiek innego". Można ograniczyć ryzyko takowych wycieczek do minimum, wybierając jako miejsce do złapania stopa miejsca takie jak chociażby stacje benzynowe, gdzie nigdy nie będziemy sami. Nie jesteście też zobligowani do wsiadania, do każdego zatrzymanego samochodu. Jeśli intuicja, czy cokolwiek podpowiada wam, że kierowca jest jakiś dziwny, zawsze możecie po prostu powiedzieć NIE.

Nigdy nie jechałem stopem, ale potrafię sobie to wyobrazić. Spierdolenie mocno, ale moja głowa to istne oratorium imaginacji, co w połączeniu ze wsparciem się wujkiem google, może wam rzucić nieco światła na takie podróże. Czyż nie odkrylibyśmy w sobie łatwej na pierwszy rzut oka umiejętności, ale w rzeczywistości niezwykle trudnej, jaką jest cieszenie się z małych rzeczy? Chociażby z biedronki na ręku, czy powiewu wiatru, wymazującego parę wspomnień?
w.jpg

To naprawdę proste, co nie? :) Ale wiecie co jest najlepsze? Najlepsza jest tęsknota za domem. Poczucie tego, że mamy gdzie wrócić. ts.jpg

Do naszego azylu, w którym czeka na nas najbliższa rodzina, ukochana osoba, dzieci... Wszystko, przez co tam przeszliśmy, całe dzieciństwo, wracające emocje i wspomnienia, gdy przychodzi niebo i odpływa ziemia. Dla większości z nas najważniejsze chwile naszego życia to te, które przeżyliśmy właśnie z tymi ludźmi. Jeśli jesteście nuklearnymi przegrywami i nie spełniliście jeszcze żadnego ze swoich marzeń, to oddalcie od siebie myśli, że to one uczynią was najszczęśliwszymi ludźmi na świecie. Ponieważ już teraz macie coś... Czego niektórzy nigdy nie mieli zbyt dobrego. Coś, czego nikt wam nie odbierze. Zdobyliście coś, co pozwoli wam z uśmiechem się kiedyś ustatkować, zestarzeć się o odejść w zmierzch. Mowa oczywiście o wspomnieniach :) Podróże autostopem, różni ludzie napotkani na swojej drodze... To na pewno wspaniałe wspomnienia, ale fundamentami pod nie są przeżycia w domu :)

Wspominałem na początku, że wolałbym zabierać autostopowiczów, niż sam nim zostać? Ach tak... Jestem urodzonym trollem. Trollem się JEST, a nie bywa.
tr.jpg

No wyobraźcie sobie, jesteście autostopowiczami, zgarniam was... I nagle podczas jazdy wyciągam komórkę, wklepując losowy numer i mówiąc: Tu krzyżak, mam jedną muchę. Następnie oblizuję się kilka razy mówiąc do siebie: Dostanę was wszystkich, symulując atak padaczki przy prędkości 120kmh i u celu podróży żegnając was słowami: Wiem, gdzie mieszkasz :) Także taki humorystyczny akcent na koniec, żeby nie było za ckliwie :) Ale to jest właśnie moc Setha, wy swoją pokażcie upvotami ;) Pozdrawiam!

Sort:  

Masz gadane jak zając w rozbiegu! Mogło być gorzej i z mojej strony to pozytywna opinania biorąc pod opinie inne posty. Mega -czyli zajebiście :)

ups...

Co do mojej gadanej to zmieniłbyś zdanie, gdybyś poznał mnie w realu :D Na szczęście nauczyłem się być mocny tylko w neeeecie lalala :) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)

Sruuu... jak mawiają:) Kozak w neeeecie gęba wielka, a na zewnątrz ? Przetrawione knockoutem/KO. Nie...nie chodzi w jakimś stopniu o sarkazm, czytając odpowiedź, wnioskuje negatywne nastawienie -(zmieniłbyś zdanie, gdybyś poznał mnie w real). Mnie się ten post spodobał! Znam Cię z pisma własnego! Pooostępy robisz, że aż dziw. Spodziewałem się w środku coś w stylu karawanę pędzącą z kurtyzanami:)

pozdrawiam :)

"Znam Cię z pisma własnego" Saaaay whaaaaaat? :D Zrozumiałem, że mój post Ci się spodobał i jestem z tego jak najbardziej zadowolony. :) Dziękuję, naprawdę mi miło. Niemniej jednak, pisząc swoje posty jestem w 100% szczery z każdym, kto go czyta, nawet w kwestiach o przegrywie :D Pozdrawiam! :)

Wiesz Setha w anglii miałbyś problem z pożegnaniem z pożegnaniem autostopowicza słowami: Wiem,gdzie mieszkasz. Raz że nie uświadczysz takiego, a po drugie to nie ma takiego co weźmie autostopowicza. Dziesięć kilometrów na piechotę i nikt się nie zatrzymał choć po kolei używałem wszystkich palców dłoni. Tak więc ten kraj nie jest zbyt przychylny by podróżować autostopem.
Pozdrawiam.

Chyba, że sam bym wziął autostopowicza :D na siłę ;> Wiesz, patrząc na to ilu ciapaków teraz w Anglii i co się potrafi dziać, to nie dziwię im się, że nie chcą brać ludzi :)

Hej! A może chciałbyś ten post zgłosić do Tematów Tygodnia #69? Trzeci temat to akurat Mój ulubiony lub wymarzony środek transportu.

Posted using Partiko Android

Dziękuję za propozycję, edytowałem już jeden z tagów na #tematygodnia i wrzuciłem link do swojego posta pod postem konkursowym. Miłego dnia :)

Congratulations @sethrollins1995! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 20 posts. Your next target is to reach 30 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76