Sort:  

Gratuluję pomysłu :) Chociaż pewnie będzie to czasochłonne zajęcie. Widać jednak, że dobrze wybrano opiekuna działu :)

Witam! Zapomniałem o twoim tagu. Mógłbyś zareklamować ?
Steemnova
Ps. Nie schodź ze swoim SP poniżej 80%. Pozdro!

Cieszę się, że miałeś chwilę czasu by wdrożyć to w życie. Mam nadzieję, że dzięki temu pl-gry będzie się dynamicznie rozwijało. Tak sobie ostatnio myślałem, że warto byłoby całe pl-gry podzielić na pl-gameplay bo swego czasu było dużo gameplayów na pl-gry.

Dla DTuberów jak i DLiveowych streamerów przewidziałeprzewidziałem jednak inną formę wsparcia.

popraw powtórzenie

Gratuluje i pozdrawiam 👍
PS. Faktycznie posty w pl-gry w tranding są bardzo kiepsko wynagradzane więc może się coś teraz ruszy.

Mam szczerą nadzieję, że sie uda, ponieważ to właśnie o grach jest mi najłatwiej pisać (chociaż mam wrażenie, że jeszcze czeka mnie sporo nabierania w tym wprawy) i byłbym naprawdę szczęśliwy jeśli z tej tematyki mógłbym się rozwijać najbardziej :p

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71