Sort:  

Świetne :D Jestem nowy i dopiero teraz poznaję inicjatywy takie jak pl-gry czy pl-letsplay.
Zestawienie jest świetnym pomysłem. Super że ktoś dba o to by społeczność mogła rosnąć i by się po prostu nie zamknęła! Jestem szczerze pełen podziwu.

Dziękuję za wyróżnienie. Swoją drogą nie wiedziałem, że Wóz Drzymały dorobił się już statusu serii kultowej :) Co prawda ostatnio trochę rzadziej pojawiają się kolejne odcinki, ale to dlatego, że mam więcej tematów na inne wpisy :)

Dziękuję, miło wiedzieć, że ktoś docenia to co robię. Faktycznie przygotowanie jednego tekstu z tej serii to jakiś tydzień albo i więcej, po kilka godzin dziennie, ale sprawia mi to przyjemność, więc w wolnych chwilach tworzę nowe odcinki. Co prawda te pojawiające się tutaj, jak na razie, są przedrukami z mojego bloga, stąd @cheetah pojawia się pod prawie każdym, ale kiedy będę miał już wystarczającą ilość nowych tekstów to będą one w pierwszej kolejności pojawiały się na Steemit :)

O, ja tu chyba będę już stałym bywalcem :p

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82