JEST MOC! 100 SP 50 REP i moje skromne plany na przyszłość

in #pl-gry6 years ago (edited)

Witam was bardzo serdecznie drodzy steeminianie, gracze, blogerzy, podróżnicy i wiele innych kreatywnych twórców którzy zasilają nasza polską społeczność! Dzisiaj jest powód do świętowania ponieważ osiągnąłem jeden z kilku kroków milowych które sobie zaplanowałem w dniu weryfikacji swojego konta na steem, czyli zgromadzenie 100 SP w 6 miesięcy. Z dumą mogę odhaczyć to postanowienie i pora przejść do nastepnego który będzie nie co większe od poprzednika.

"Niech moc będzie z tobą!"

sword-790815_1920.jpg

Pora pójść krok na przód! Przybywając na steem miałem na siebie kilkanaście pomysłów gdzie oczywiście nie mogłem wszystkich zrealizować bo to kolidowało z moim wolnym czasem, mimo tego udało mi się jednak osiągnąć kilka małych sukcesów które w przyszłości mogą zaowocować oraz poznać kilka ciekawych osób którym chciałbym tutaj serdecznie podziękować:
@kapitanpolak, @fatesick, @lukmarcus, @krasnalek, @darknezz
Dzięki wam zmotywowałem się do bycia aktywnym na tej platformie oraz jestem wypełniony kolejnymi pomysłami które w niedalekiej przyszłości będziecie mieli okazję zobaczyć.
Jeszcze raz dzieki wielkie!


Wielki plan

light-bulb-1042480_1920.jpg

Postanowienie jest bardziej wymagające ponieważ oprócz "małego inwestowania" w platformę postanowiłem pójść krok na przód, wszyscy którzy mnie znają że granie to mój sposób na podłączenie swoich akumulatorów kreatywności do ładowania. Poza typowym graniem na livestreamach postanowiłem publikować poradniki dla "zielonych" którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z nagrywaniem lub graniem ale nie po mimo wielkiej bazy informacji mogą poczuć się zagubieni w temacie.


Switch fajna rzecz...

nintendo-switch-first-time-use-trailer_wtxc.jpg

Nie jestem ogólnie jakimś wielkim fanem konsol ale tutaj muszę przyznać się z ręka na sercu że to "coś" mnie urzekło. Idealny sprzęcik na spróbowanie czegoś nowego, dla tego postanowiłem część swoich pozyskanych SBD przeznaczyć na jego zakup + avermedie. Wiąże się to z tym że kolejne streamy oraz poradniki też będą publikowane w tej tematyce.

A co z SP? Skoro mam już 100 to może pora na 1000 SP w rok?

Z mojej strony to wszystko życzę wam wszystkim udanego wieczoru oraz wielu sukcesów na steem!

Sort:  

Switch - świetny wybór :)

Też tak sądzę :D

Lecimy do 1000 :)

1000 To już wyzwanie :)

O kuurde Maxiu, ładny progres zrobiłeś. Gratuluję i zazdroszczę bo ja będę mógł dopiero działać po wakacjach (wooden internet, co zrobić... :D ) Jakby nie było cieszę się bardzo z Twojego sukcesu! Teraz tylko naprzód!

Dzięki wielke, mam nadzieje ze ty też dorobisz sie swojego pierwszej stówki!

Dzięki bardzo! To co opijamy maxa wieloryba za jakiś czas?

Fajnie by było :D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Maxofp2p from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63418.73
ETH 3094.09
USDT 1.00
SBD 3.89