"Cyberpunk 2077" - jest już zwiastun i kilka nowych informacji

in #pl-gry6 years ago

Dziś w nocy na targach E3 2018 zadebiutował zwiastun gry "Cyberpunk 2077". Zobaczcie i oceniajcie. To może być wydarzenie, a odnośnie samego wydarzenia widać, że nasi twórcy postrafią zainteresować publiczność odpowiednio budując napięcie i "wejście". "Trailer gry pojawił się w trakcie pożegnania Phila Spencera z Microsoftu z obecnymi na sali. Trzeba przyznać, że Polacy zapewnili sobie dobre wejście. Słowa prowadzącego zostały przerwane przez symulujący atak hakerski pokaz świateł i błąd systemu wyświetlający się na ekranie. Chwile niepewności przerwał zwiastun najnowszego dziecka CD Projekt RED, stworzony na silniku gry, na którym widzowie mogli zobaczyć postacie i świat" - przeczytałem dziś w "Bankier.pl". Tak czy owak - warto obejrzeć. To w końcu nasza wspaniała firma dała radę! Możliwe, że dziś giełda coś im da ciekawego ;)

Sort:  

dosłownie przed chwilą obejrzałam zwiastun i wtedy trafiłam na Twój post :) jestem zachwycona!

Ma swój klimat. Musi być dobrze.

Wejście zrobili genialne, sam trailer daje radę, chociaż odbiega klimatem od tego sprzed 5-6 lat. Spodziewałem się czegoś mroczniejszego. Jednak, żeby cokolwiek oceniać, trzeba poczekać na jakieś szczegółowe informacje.

Wydaje mi się że o "mrocznosc" możemy byc spokojni. To tylko zwiastun pokazujący miasto. Czekamy na więcej

Dobre było to, jak prezenter ogłosza koniec pokazów i wtedy gasną światła, wyskakuje jakiś bluescreen, errory i wchodzi trailer z gry :>

To się nazywa marketing ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86