Sort:  

konkurs religijny ma dwutygodniowy termin nadsyłania prac, o ile sie nie pozmieniało. Termin powinien wypadać 22.06. Co na to @assayer? pewnie się odezwie bo mu naskarżyłem. Pozdrawiam i przesyłam głębokie wyrazy podziwu i wsparcia

Racja! przecież sam brałem udział. dzięki za zwrócenie uwagi. i dzięki za wsparcie :)

Dzięki za poparcie ! :) Mam nadzieję że to pomoże nie tylko rozpropagować konkursy ale i ściągnąć więcej steemian którzy zobaczą że nie tylko na samym pisaniu można tu zarobić.

A swoją drogą jak udała się pierwsza sesja bo nie natknąłem się na żadne wieści.

Czy ja wiem, czy dla leniów? Ostatnio chciałem dla własnych potrzeb przejrzeć sobie jakie konkursy odbywają się w polskiej społeczności, ale kilku z tego posta nie znalazłem. Nie oszukujmy się, steemit jest pod tym względem niezbyt wygodny.

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Sporo tego, oj sporo :) Mam nadzieje, że bardzo nowi użytkownicy 'wkręcą' się w pisanie ciekawych artykułów! Dzięki za bibliotekarską pracę!

Też mam taką nadzieje . Może dzięki temu wzrosną też pule nagród i zysk samych organizatorów.

Cześć :)
Jest jeszcze konkurs piłkarski organizowany przez @beleg :)
https://busy.org/@beleg/dolacz-do-pucharu-swiata-pl-sport-or-pula-nagrod-2sbd
Siła rzeczy nie będzie on cykliczny, tylko jednorazowy, ale wart wspomnienia :)

dzięki już dodane.

Dobra robota!
Taki zbiór naszych konkursów uważam za bardzo potrzebny. Dni uciekają szybko i można przegapić niejedna okazję do wzięcia udziału.
Podoba mi się również tabelka z terminami konkursów, super :)

cóż w sumie tabelka miała służyć tylko poglądowo na poparcie tezy że ciężko jest wyznaczyć optymalny termin zamieszczania tygodnika ale w sumie może będę ją zamieszczał zaktualizowaną, do przyszłych numerów skoro zauważasz że to dobry pomysł. :D

Tak, podoba mi się tabelka bo widać od razu rozkład konkursów w ciągu tygodnia :)

Świetna robota! Często informacje o konkursach mogą po prostu umknąć. A tak mamy wszystko w jednym miejscu, podane jak na tacy. Dzięki!

Proszę bardzo ;)

Świetna robota i bardzo przydatne info. Pozdrawiam.

dzięki ;)

Kapitalny pomysł na wpis!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66598.01
ETH 3236.65
USDT 1.00
SBD 4.66