Zdrowe i smaczne drugie śniadanie

in #pl-kuchnia6 years ago (edited)

Cześć steemit!

Mam dla was dzisiaj znów owsiankę, tym razem w wersji z brzoskwinią i masłem orzechowym i rodzynkami. Wrzucam te proste sposoby na drugie śniadanie, aby dać wam pomysł na smaczne i zdrowe śniadanie. Ta owisianka jest pyszna a dodatkowo pomaga zrzucić zbędne kilogramy z brzucha. ✌
Ja owiankę jem praktycznie codziennie na drugie śniadanie od około roku i dzięki temu zmieniłem swoją sylwetkę.

Poniżej udostępniam składniki jakie użyła do owsianki moja kobieta @fitofanka. Po więcej zdrowych przepisów zapraszam do niej na kanał. 🔥🔥

  • 50g płatków owianych górskich
  • 200ml mleka 2% tłuszczu
  • 4 łyżki siemienia lnianego
  • łyżki nasion chia
  • 2 całe brzoskwinie
  • 25g rodzynek
  • łyżka masła orzechowego z kawałkami orzechów

U mnie dziś do owianki dodatkowo zielona herbata 😂 Smacznego!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73