Sort:  

Ładny. W młodych czasach zbierałem breloczki, takie różne z wakacji. Mam ich kilkadziesiąt :D Ten by pasował. Brakuje tylko gdzieś logo Steem image.png

Dzięki :) Próbowałam je wypalić... Niestety było to na tyle słabe, że pozostałam przy napisie. Ale nic straconego jak jeszcze poćwiczę, to może w końcu się uda ;)

Patrz co mam z poprzedniego STEEMeetupu :D

O nieźle :D
Nie wiedziałam, że były już breloki. Myślałam, że będę oryginalna. A tu proszę ktoś mnie ubiegł ;)

Bardzo ładny i oryginalny brelok, brawo :)

Dziękuję Ewa. Miło mi, że się Wam spodobał :)

Fajny gadżet. Mi się efekt podoba :) tez muszę sobie jakiś gadżet steemit w końcu zrobić

Dzięki za miłe słowa :) zachęcam do wykonania. Fajna zabawa, a pamiątka na lata.

Ja to chyba sobie zrobie kubek i notes taki jak robiła @sisters :))

Dziękuję za udział w Konkursie Kreatywnym #7 :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73