MY OWN BISAYA POETRY : "pag antos ug kasakit akong nabatyagan."

in #poetry6 years ago

good evening my steemians family ! since im from cebu.. and the people speak cebuano or bisaya .. so i have this bisaya poem guys .. i made this for all of us guys .. because i always read english and tagalog poetry .. so i want to be unique for now.. i know some of you cannot understand .. but dont worry guys , i will make this poetry again in english version soon.. please take time to read and thanks !

"pag antos ug kasakit akong nabatyagan."

Akong pinalanggang bahandi
Gipangga ko ikaw sa akong tibook kinabuhi
Sa akong kasing-kasing ikaw nagpabilin
Pero ngano gipasakitan ko nimo ug dili lalim.

Kaniadto ikaw naa ra sa akong kiliran
Matawag sa panahon nga gikinahanglan
Pero nahanaw ug kalit nga way pananghid
Diay ang gugma mo sa lain ga ibid-ibid.

pag antos ug kasakit akong nabatyagan
Tungod sa gugma ko kanimo nga way kahumanan
Makakita paba kaha ko ug lain?
Nga ikaw naas akong kasing-kasing nagpabilin.

Ngano kini na hitabo paman
Walay paingnan kundi kasakit lang
Malooy ka pinangga ko
Baliki ko nga nagmahal kanimo..

31743556_227685777992529_1366118260931559424_n.jpg
me myself and i ..

Sort:  

wow very nice pic..

You look beautiful

Will look forward to the English version, @azilanaitmay825. Thanks

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76