To i owo o mnie - konkurs @rozku

in #polish6 years ago (edited)

Przyszła pora i na mnie aby się uzewnętrznić.
To proszę, kilka zdań o mnie.

-Utwór mojego życia to..
wszystkie Queen

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..
światło... lód, ryby dla Mai

-Podróżowanie to dla mnie..
gdybym mogła pokazać palcem na mapie miejsce i tam się teleportować

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..
"Mistrz kierownicy ucieka", część pierwsza, Sami swoi - zawsze oglądam, zawsze mnie śmieszy, dialogi znam na pamięć

-Gdy mi smutno, to..
galaretka z bitą śmietaną

-Książka, która zmieniła moje życie to..
Elementarz

-Mam ciarki, gdy..
dostaję wymarzony prezent

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..
temperówki, ołówka, gumki i krzyżówek

-Mój dom marzeń to..
taki ciepły, miękki, z wykładzinami, fotelami, firankami, pastelowy

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..
niech spada na drzewo

-Mój szacunek wzbudza..
Tomek

-Góry są dla mnie..
górami

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to..
Infiniti

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..
zlepek dwóch słów wymyślony przez AP
Mam licencję na podanie zlepka: zjepsuty

-Najprzyjemniejszy zapach to..
konwalie, narcyzy, piwonie, poziomki

-Chciałbym aby ze świata zniknęło..
znęcanie się nad zwierzętami

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..
dzień dobry
..

Sort:  

dopisz 20 razy "lubię koty" i bedziesz w zgodzie z regulaminem tagu #pl-artykuly ;-)

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Witamy w konkursie, który zbiera owocne żniwo. Pozdrawiam.

Congratulations @anka! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Zlepek... zawsze lubiłem to słowo.

Mogę podać o jaki zlepek chodzi?

Oczywiście, przecież już udzieliłem Ci słownie licencji. A poza tym nie ma pewności czy ktoś już gdzieś tego wcześniej nie powiedział ;)

Wątpię żeby ktoś gdzieś wcześniej.... takie cacuszka tylko Ty potrafisz stworzyć .

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64799.61
ETH 3102.94
USDT 1.00
SBD 3.83